Veloviewer: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Het invoerveld in Garmin Connect / Garmin Express waar je die hele lange string in moet plakken lijkt sinds kort een maximale lengte te hebben van [te kort]. Daardoor krijg je je vanuit KML gedistilleerde tegels niet in de EveryTile app
Je kunt proberen de app zelf te compileren met die lange string al ingebakken (in het bestand resources/properties/properties.xml) en het resultaat op je 830 te zetten. Ik heb dit gisteren gedaan, maar moet het resultaat nog testen.
Je kunt proberen de app zelf te compileren met die lange string al ingebakken (in het bestand resources/properties/properties.xml) en het resultaat op je 830 te zetten. Ik heb dit gisteren gedaan, maar moet het resultaat nog testen.
ik heb een 1030, kan die bestanden / mappen die jij noemt ook niet zien trouwens.FryskBloed schreef: ↑15 jul 2020 21:50 Het invoerveld in Garmin Connect / Garmin Express waar je die hele lange string in moet plakken lijkt sinds kort een maximale lengte te hebben van [te kort]. Daardoor krijg je je vanuit KML gedistilleerde tegels niet in de EveryTile app
-
- Forum-lid
broncode van de app om zelf de app te compileren; enige ervaring met software ontwikkeling is een pré
oke, daar kom ik met wat hulp wel uit. tnxFryskBloed schreef: ↑16 jul 2020 12:15 broncode van de app om zelf de app te compileren; enige ervaring met software ontwikkeling is een pré
Inderdaad!Globeskater1983 schreef: ↑11 jun 2020 17:09 Nu maar hopen op een stel strenge schaatswinters om wat meren af te vinken.
Als het Hollandsdiep dichtvriest, ga ik ook leren schaatsen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Google eens op Hollandsdiep....
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Nou een keer echt een bar koude winter. Dat zou wel gaaf zijn.