Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
+ 1 voor de basis regels omtrent de corona ellende en -1 voor de mondkapjes / handschoentjes en panische mensen. De meeste van deze mensen weten de mondkapjes en handschoenen niet juist te gebruiken en het geeft een onnodige en grote belasting op het milieu
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Hier ook een +1 voor de reeds bestaande regels. Weinig mis mee en probeer me er nog goed aan te houden. Mondkapjes buiten invoeren zou echt belachelijk zijn. Binnen in slecht geventileerde ruimtes zou nog wel wat waarde kunnen hebben, maar buiten is m.i. echt bespottelijk. Dan verliest men in ieder geval bij mij het draagvlak om me aan de regels te houden
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Ik zeg: vermoedelijk valt er heel wat af te lachen de komende maanden, want het mondkapje zet door en zal alom als de panacee worden beschouwd.
Pas als op zo'n shot van de Kalverstraat 9 van de 10 een mondkapje op heeft zijn de bestuurders bevredigd.
Pas als op zo'n shot van de Kalverstraat 9 van de 10 een mondkapje op heeft zijn de bestuurders bevredigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat de basisregels nagevolgd moeten blijven worden is inderdaad het allerbelangrijkst!!
Zeker nu de bereidheid daartoe afneemt: https://nos.nl/l/2341693
Gelukkig heeft die club van viruswaanzin opnieuw het kortgeding verloren!! Geen demonstraties in Den Haag dus.
Zeker nu de bereidheid daartoe afneemt: https://nos.nl/l/2341693
Gelukkig heeft die club van viruswaanzin opnieuw het kortgeding verloren!! Geen demonstraties in Den Haag dus.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
+1 keesx
Ik blijf mij verbazen over de hoeveelheid kul die rond gaat. Interessant genoeg voornamelijk afkomstig uit ambtelijke kringen.
Volgens mij staat 1 ding als paal boven water: buiten is de kans op besmetting klein. Zorg er dan voor dat mensen naar buiten gaan. Moedig dat aan, en kap met alle verboden, onzin of ononderbouwde maatregelen.
Handhaven werkt niet en zorgt voor polarisatie, en uiteindelijk veel narigheid.
Ik blijf mij verbazen over de hoeveelheid kul die rond gaat. Interessant genoeg voornamelijk afkomstig uit ambtelijke kringen.
Volgens mij staat 1 ding als paal boven water: buiten is de kans op besmetting klein. Zorg er dan voor dat mensen naar buiten gaan. Moedig dat aan, en kap met alle verboden, onzin of ononderbouwde maatregelen.
Handhaven werkt niet en zorgt voor polarisatie, en uiteindelijk veel narigheid.
Denk toch eerder dat het niet consequent handhaven in het begin en nu nog steeds zorgt voor polarisatie..
Btw gisteren toch een peleton aan boa’s gezien snap best dat ze die geen wapens willen geven.
Btw gisteren toch een peleton aan boa’s gezien snap best dat ze die geen wapens willen geven.
Laatst gewijzigd door Vangalo74 op 24 jul 2020 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Indien de tour nu gereden werd had je vele “ploegleiders” gehad. Bij het EK voetbal zouden er weer duizenden “bondscoaches” zijn. Deze mensen hebben nu dus ook allemaal geen werk meer vanwege corona. Gelukkig hebben velen zich om kunnen scholen tot viroloog....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mevr75 gaat over 3 weken in La Roche de Trail de Fantomes lopen. We krijgen net van de organisatie binnen dat in La Roche iedereen buiten een kulkapje op moet. Pas als je op terras zit of tijdens fysieke inspanning mag deze af.
Je vraagt je echt af waar het gezonde verstand is gebleven :evil
Ze hebben er in elk geval mee bereikt dat wij dan NIET in La Roche zullen bivakkeren en er ook geen cent uitgeven. Hoop dat alle toeristen dat zullen doen.
Je vraagt je echt af waar het gezonde verstand is gebleven :evil
Ze hebben er in elk geval mee bereikt dat wij dan NIET in La Roche zullen bivakkeren en er ook geen cent uitgeven. Hoop dat alle toeristen dat zullen doen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik begrijp je punt volledig hoor.
Maar je zult het toch wel eens zijn met de stelling dat er nu ook weer maatregelen in de maak zijn die niets bijdragen aan de veiligheid en een slap aanvulsel zijn op de bestaande maatregelen die niet gerespecteerd en gehandhaafd worden.
Zie verhaal hier boven over La Roche.
Less is bore
Snap niet waar je je zo druk om maakt. Vorige week vanuit Spa wezen fietsen, mondkapje mee maar niet nodig gehad. In Trois-Ponts, bij Brasserie Bellevaux en in Spa centrum niemand die je dit verplichtte. Personeel wel een kapje.
Komend weekend Eifel, ik steek dat ding gewoon bij en als men wil dat ik m opzet dan zet ik m op. Hoef niet zo nodig de eigenwijze en recalcitrante Ollander uit te hangen als ik te gast ben ergens (maar volgens mij hebben we die discussie al gevoerd).
Dan ga je lekker niet naar La Roche, blijf je lekker thuis. Ligt niemand wakker van hoor.
Komend weekend Eifel, ik steek dat ding gewoon bij en als men wil dat ik m opzet dan zet ik m op. Hoef niet zo nodig de eigenwijze en recalcitrante Ollander uit te hangen als ik te gast ben ergens (maar volgens mij hebben we die discussie al gevoerd).
Dan ga je lekker niet naar La Roche, blijf je lekker thuis. Ligt niemand wakker van hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga ook niet de eigenwijze Ollander uithangen hoor. Als ik mij in zo’n regio bevind pas ik mij aan.
Waar ik mij druk over maak is dat men het nu ineens normaal vindt om zulke stompzinnige regels (vrijwel alle officiële onderzoeken geven aan dat besmetting in buitenlucht nauwelijks plaats vindt) te verzinnen en op te volgen.
De kern van alle besmettingen nu vindt plaats in besloten kring===>kulkapjes in buitenlucht missen volledig het doel.
Ik heb niks tegen corona maatregelen, maar ze moeten wel nut hebben. Zoals de 1.5m en het handen wassen bijv.
Waar ik mij druk over maak is dat men het nu ineens normaal vindt om zulke stompzinnige regels (vrijwel alle officiële onderzoeken geven aan dat besmetting in buitenlucht nauwelijks plaats vindt) te verzinnen en op te volgen.
De kern van alle besmettingen nu vindt plaats in besloten kring===>kulkapjes in buitenlucht missen volledig het doel.
Ik heb niks tegen corona maatregelen, maar ze moeten wel nut hebben. Zoals de 1.5m en het handen wassen bijv.
Less is bore