Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- thestudent
- Forum-lid HC
https://link.marktplaats.nl/m1580358424
Ik ben bang dat de blessure tijdens het monteren is opgelopenNieuwe fiets. Door blessure niet verder gemonteerd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dat "merk" heb ik al eens een bericht aan gewijd......op de website stond een foto van een balhoofd waar wat extra laswerk was opgebakken.
Bij het ding op Marktplaats is de voorvork met stuur simpelweg 180 graden gedraaid wegens de onmogelijke geometrie, maar dan wel weer het wiel met de remschijf links en de klauw rechts....
Vermoedelijk zijn de resulterende stuureigenschappen een goede reden om het ding te koop aan te bieden .....
Er bestaan mensen die oranje vrijwillig kiezen.....
Bij het ding op Marktplaats is de voorvork met stuur simpelweg 180 graden gedraaid wegens de onmogelijke geometrie, maar dan wel weer het wiel met de remschijf links en de klauw rechts....
Vermoedelijk zijn de resulterende stuureigenschappen een goede reden om het ding te koop aan te bieden .....
Op Marktplaats staat correct naar behoren.....
Er bestaan mensen die oranje vrijwillig kiezen.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hij is inmiddels gereserveerd.
Ach.., als je zelf de boel omdraait, kan je er toch een normale fiets van opbouwen? Niet bepaald high end, en ik weet niet van de betrouwbaarheid van het laswerk van dit "merk" waar keezx het over heeft. Maar als het frame an sich gewoon een prima stalen frame is, kan je er op weg fietsen toch?
Ach.., als je zelf de boel omdraait, kan je er toch een normale fiets van opbouwen? Niet bepaald high end, en ik weet niet van de betrouwbaarheid van het laswerk van dit "merk" waar keezx het over heeft. Maar als het frame an sich gewoon een prima stalen frame is, kan je er op weg fietsen toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Het naar achteren draaien van de stuurpen is een logische actie, gezien de geometrie, maar de voorvork meedraaien is dan weer niet zo snugger, zeker als de schijf dan weer links zit.
Letterlijk ALLES aan de voortrein zit ferkeert.
Maar wel het bewijs dat er ook echt 1 gekocht is....
Zie ook
viewtopic.php?f=24&t=29086&p=1366449&hi ... s#p1366449
Letterlijk ALLES aan de voortrein zit ferkeert.
Maar wel het bewijs dat er ook echt 1 gekocht is....
Zie ook
viewtopic.php?f=24&t=29086&p=1366449&hi ... s#p1366449
Herhaal dit niet onnodig
Weer zo'n joepie die een Edge 1000 voor euro 90,00 incl. verzending verkoopt en maar blijven vragen om een whatsapp en/of een betaling via Tikkie......bah....bah.... blijft dat nou bezig, die onzin.
Trap er niet in, want als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook..........
Advertentie inmiddels door MP verwijderd.
Trap er niet in, want als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook..........
Advertentie inmiddels door MP verwijderd.
Voor de liefhebbers, een Merlin titanium fiets: http://link.marktplaats.nl/m1584093018? ... nt=app_ios
- thestudent
- Forum-lid HC
Wat een geld... is zo een van tuyl zo gek nog niet...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!