Dag iedereen
Onlangs fiets gekuist en wielen eraf gehaald en ketting gewaxt. Vergeten achteraan zo'n clipje te steken voor de schijfrem waardoor het nadien een klein beetje ontregeld was. Heb dit dan opgelost door de schijfrem achteraan opnieuw af te stellen door de vijsjes van de rem los te maken, rem paar keer indrukken zodat hij goed centreert om dan vervolgens alles terug vast te vijzen.
Op het eerste zicht ideaal, geluid was weg maar heeft plaats gemaakt voor een ander geluid:
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Vreemd geluid achterwiel
-
- Forum-lid
Klinkt als een cirkelzaag. Of was dat niet je vraag?
Vroeger, heeeeeel lang geleden, maakte ik een stuk karton vast aan mijn fork met een wasknijper en stak het karton tussen mijn spaken. Exact hetzelfde gave geluid (vond ik als kind) waar de hele buurt gek van werd.
Geen plek waar je spaken ergens aanlopen? Waarschijnlijk niet, maar just checking.
Vroeger, heeeeeel lang geleden, maakte ik een stuk karton vast aan mijn fork met een wasknijper en stak het karton tussen mijn spaken. Exact hetzelfde gave geluid (vond ik als kind) waar de hele buurt gek van werd.
Geen plek waar je spaken ergens aanlopen? Waarschijnlijk niet, maar just checking.
-
- Forum-lid
Het geluid dat ik bedoel is het geluid dat je op de achtergrond af en toe hoort, niet het geluid dat continu op de voorgrond aanwezig is