Het grote domme vragen topic
- leocuypers
- Forum-lid
Op de mountainbikeroute kwam ik gisteren een tegen de rijrichting in wandelende mtb-er tegen. Hij was 'ergens' op de route zijn Garmin verloren. Die was uit de houder gestuiterd. Kon hem niet helpen, maar kon hem wel van het voordeel van het touwtje overtuigen
-
- Forum-lid
Net conti gp 5000s afgeleverd hier. Zit een kleine oneffenheid in de band. Is dit iets om terug te laten sturen of gewoon mee gaan rijden? Zie foto hier onder!
-
- Forum-lid
Dank.
Weer een Garmin dus... Dus, Garmin-gebruikers, gebruik een TOUWTJE! Of koop gewoon meteen een goed merk.
Ride bikes, not tanks!
Bedoel je dat trekbandje dat er dwars overheen zit? Dat mag je er afknippen en dan kun je band zo uitvouwen. Daarna is het gebruiksklaar voor montage. Geen reden om terug te sturen. Kun je zelf oplossenamsterdam448 schreef: ↑27 jul 2020 12:46 Net conti gp 5000s afgeleverd hier. Zit een kleine oneffenheid in de band. Is dit iets om terug te laten sturen of gewoon mee gaan rijden? Zie foto hier onder!
Door de tang van het trekbandje is er links een beschadiging gemaakt.
-
- Forum-lid
Ja zo iets dacht ik ook.. maar dus geen probleem verder?
Ik heb nieuwe wielen met velgrem (HUNT 50 carbon wide aero) gekocht voor mijn tijdritfiets. Deze fiets heeft horizontale dropouts met een inbouwbreedte van 135mm voor het achterwiel. Ik vermoed dat de breedte van de naaf van mijn nieuwe achterwiel 130mm is (kon dit nergens terugvinden). Bij het aandraaien van de quick-release buigt het carbon frame iets naar binnen. Kan dit kwaad? Zo ja, is dit te verhelpen met spacers oid? Of kan ik in dat geval beter kiezen voor een wiel met 135mm naaf.