Garmin services down...
Gezien de snelheid waarmee ze hun services weer online brengen, vermoed ik dat of niet alles versleuteld is geraakt of dat ze goede back-ups hebben.Goudhaantje schreef: ↑27 jul 2020 13:53 Ben wel erg benieuwd of ze wel of niet hebben betaald. Maar dat zullen we wel nooit horen.
Van dergelijke (succesvolle) aanvallen, ken ik ieder geval geen voorbeelden waarbij de services binnen een paar dagen weer online waren (eerder weken of maanden).
Inmiddels heeft Garmin ook zelf een statement uitgebracht: https://newsroom.garmin.com/newsroom/pr ... fault.aspx
Alles lijkt weer te werken. Maar mijn Connect app blijft continu meldingen geven dat de servers down zijn. Terwijl mijn 830 wel synchroniseerde en ik de ritten gewoon terug kan kijken. En andere functies werken ook gewoon, tussen het wegdrukken van de servermeldingen door. Hebben meer mensen hier last van?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Kan me best voorstellen dat achter de schermen nog niet alles 100% up and running is.
Dus dat ze die melding over servers en maintenance etc nog even laten staan. Alles wat dan wél werkt is mooi meegenomen. Ipv dat je doet alsof alles gefixed is, en her en der blijken dingen toch nog niet te werken.
Dus dat ze die melding over servers en maintenance etc nog even laten staan. Alles wat dan wél werkt is mooi meegenomen. Ipv dat je doet alsof alles gefixed is, en her en der blijken dingen toch nog niet te werken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- TheTourist
- Forum-lid
Ik lees verhalen over dat de problemen over zouden zijn, maar mijn ritten van de afgelopen dagen zijn nog niet geupload..?
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
geduld..,Bianchi-Ber schreef: ↑28 jul 2020 10:16 Ik lees verhalen over dat de problemen over zouden zijn, maar mijn ritten van de afgelopen dagen zijn nog niet geupload..?
Ze geven ook aan dat het enige tijd kan duren voordat alles weer is bijgelopen.
Dit verschijnsel merk je soms al in mooie weekenden waarin de halve wereld is wezen sporten. Dan gebeurd het uploaden ook al wel eens een paar uur later pas door die drukte. Nu moet je bedenken dat ze van enkele dagen buffer hebben weg te werken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- plantagenet
- Forum-lid
Bij mij ook, werkte weer als vanouds.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd