Dat is nu echt het laatste waar ik op zit te wachten. die generatiekloof is er al heel lang en zal echt niet minder geworden zijn.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- Enzzo
- Forum-lid HC
@Jans. Ok dus dat onderzoek is klaar
Het gaat hierbij specifiek om de invloed van corona en daar is denk ik wel wat over te zeggen in breed perspectief. Maar aangezien het een onderzoek is ligt de uitkomst nog niet vast. Ben eerlijkgezegd wel heel benieuwd wat er allemaal uitrolt hoor!
Initiatief van medische faculteit vu in samenwerking met afd. medische ethiek.
Het gaat hierbij specifiek om de invloed van corona en daar is denk ik wel wat over te zeggen in breed perspectief. Maar aangezien het een onderzoek is ligt de uitkomst nog niet vast. Ben eerlijkgezegd wel heel benieuwd wat er allemaal uitrolt hoor!
Initiatief van medische faculteit vu in samenwerking met afd. medische ethiek.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Wat wil je uitgelegd hebben.?alien schreef: ↑28 jul 2020 07:48Die mag je even onderbouwen.mao schreef: ↑27 jul 2020 21:52Ik ben een groot voorstander lage belastingen op arbeid en hoge belastingen op gebruik , vervuiling of ongezonde voedingsmiddelen.
Helaas is links daar niet vaak voor te porren, die beginnen dan weer te piepen dat alleen de “rijke” werkende zich alles kunnen veroorloven.
Dat ik het eerlijker vind dat consumptie/vervuiling word belast dan veel/hard werken.
Of dat links het onterecht vind dat rijkere zich meer kunnen veroorloven?
Ja, jammer genoeg. Maar het wordt nog erger: als de politie het niet ziet, mag je ze wel afzettendaniel1975 schreef: ↑28 jul 2020 15:15 ...
Sporten met mondkapjes, incl hardlopen en fietsen: was dat serieus?
Wij blijven sowiso hele vakantie in Frankrijk. Plan was om een tussenstop te maken in Belgie van een dag of 4-5, maar al besloten dat niet te doen. Verplicht overal mondkapjes op buiten is een volledige no-go (je weet nooit of een andere burgemeester dat ineens in zijn kop haalt) en we zitten hier prima in de franse zon.
https://www.mountainbike.be/nieuws/deta ... w.facebook
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap wel weer waarom er zoveel Belgenmoppen zijn..... bestuurders die dit soort regels bedenken en toepassen zijn te lachwekkend voor woorden
Laat ze in Antwerpen gewoon eens benoemen waar de haarden zijn en dáár op anticiperen.
Hopen dat de wetenschappers en regering in NL gewoon consequent blijft de komende dagen.
Laat ze in Antwerpen gewoon eens benoemen waar de haarden zijn en dáár op anticiperen.
Hopen dat de wetenschappers en regering in NL gewoon consequent blijft de komende dagen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oudenaarde en Kluisbergen ook een kapjesplicht. Dus zodra je afstapt zou Douglas er een op moeten.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb artikel goed gelezen. Jij moet mijn reactie goed lezen voordat je iets roept.....
Less is bore