Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oeps....verandering van BB bij nieuwe modeljaar. Had ik geen rekening mee gehouden.
Wat dat betreft alle lof voor $pesh, die gaat weer naar BSA!
Potenza: jij noemt het plastic, maar vergis je niet dat composiet materialen loeisterk kunnen zijn. Ultegra was er waarschijnlijk niet beter aan toe geweest.
Wat dat betreft alle lof voor $pesh, die gaat weer naar BSA!
Potenza: jij noemt het plastic, maar vergis je niet dat composiet materialen loeisterk kunnen zijn. Ultegra was er waarschijnlijk niet beter aan toe geweest.
Less is bore
-
- Forum-lid
Bij mij is het namelijk al eens gebroken, de Shifter om naar een lichtere versnelling te gaan. Vandaar de keuze
Bianchi Infinito 2017
- thestudent
- Forum-lid HC
dat was garantie hoop ik?Bij mij is het namelijk al eens gebroken, de Shifter om naar een lichtere versnelling te gaan. Vandaar de keuze
Ultegra shifters zijn ook composiet. En die gaan ook best makkelijk stuk bij een crash. Sterker gaat de hendel bij campa stuk, maar blijft de shifter body heel, dan kan je bij campagnolo wel alleen een remhendel bestellen, bij shimano kan dit niet. Ze zijn ook erg makkelijk te wisselen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Het is toen niet stuk gegaan tijdens een crash, was aan het klimmen en wilde hem lichter schakelen, toen brak de hendel af voor een lichtere versnelling. Dat was met lichte kracht.
Bianchi Infinito 2017
je kunt er een ultegra op zetten. moet er inderdaad een andere trapas in. zoiets als deze:Baslammers12 schreef: ↑28 jul 2020 23:15 Het is toen niet stuk gegaan tijdens een crash, was aan het klimmen en wilde hem lichter schakelen, toen brak de hendel af voor een lichtere versnelling. Dat was met lichte kracht.
https://www.mantel.com/wheels-manufactu ... spec[]=285
je moet verder dan denken aan het verwisselen van de body van de wielnaaf van Campa naar Shimano. Al met al best een kostenpost.
ik ben overigens zelf net bezig met de omgekeerde beweging. Mijn 2019 Infinito CV Disc is inmiddels ontdaan van de Ultegra groep en krijgt een super record groep.
-
- Forum-lid
Prachtige fiets! Dat verwisselen van body is niet nodig, heb namelijk ook nieuwe wielen nodig. De bumper van de auto heeft goed zijn best gedaan, crank en derailleur zijn ook naar de knoppen!
Bianchi Infinito 2017
- thestudent
- Forum-lid HC
Schrijf dat frame ook maar af. Gegarandeerd dat dat ergens onzichtbaar stuk is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Italia_david
- Forum-lid
Weer terug in nederland na een weekje Bormio....
#passioneceleste #ridebianchi
-
- Forum-lid
Een mooie Fiets Ivo_W.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.