Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed verhaal van Van Dissel: er is geen bewijs dat het werkt en huidige clusters zijn bewezen ontstaan in persoonlijke kring.
Slecht verhaal van de Veiligheidsregios: en toch gaan we er hier en daar mee experimenteren in de openbare ruimte.
Dus een onbewezen maatregel op een niet zorgwekkende lokatie
Slecht verhaal van de Veiligheidsregios: en toch gaan we er hier en daar mee experimenteren in de openbare ruimte.
Dus een onbewezen maatregel op een niet zorgwekkende lokatie
Less is bore
Nee inderdaad, je gaat toch niet en plein public verkondigen dat men het in een ander land helemaal niet goed doet? Waarom zou je er dan willen zijn ?
Ik weet dat je er woont maar ik zie het verschil niet zo (ik zie je toch wel als gast in Frankrijk). Heb je overigens een Franse nationaliteit? En bovendien, waarom heb jij dan wel een mening over wat buitenlanders van het beleid in NL vinden? Bemoei je dan ook met je "eigen" Franse zaken. Of mag jij wel overal een mening over hebben maar anderen niet? Laat mensen recht op een mening houden, ongeacht waar men vandaan komt of waar men woont. Je hoeft er ook niets mee. Luister er naar (of misschien beter niet) en neem het voor kennisgeving aan.
Laatst gewijzigd door Joseba op 29 jul 2020 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hieronder een bloemlezing van de uitspraken van deze dieprode "viroloog, expert, professor" maar bovenal mediafiguur.dwangarbeider schreef: ↑29 jul 2020 17:52 Ja die Marc is ook niet snel verlegen.
Nog niet zo lang geleden hadden die mondkapjes volgens hem geen enkel nut, maar nu zou hij ze zelfs in Nederland willen verplichten.
Lcsmet schreef: ↑26 jul 2020 14:32 Deze wil ik jullie niet onthouden.
Het Corona cabaret, met Marc Van Ranst in de hoofdrol.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ach Joseba het is hier prachtig weer (beetje erg) warm en een mooie fietsomgeving. Dus ondanks wat jij vindt, vermaak ik me prima hier en voel ik me nog steeds Nederlandse.
Best wel leuk dat jij, net zo als ik, ook overal een mening over hebt
Best wel leuk dat jij, net zo als ik, ook overal een mening over hebt
Geniet er van Jans! Heb inderdaad een mening en probeer die een ander niet te ontzeggen.
-
- Forum-lid
Deze man bepaalt dus mee het coronabeleid in België.Lcsmet schreef: ↑29 jul 2020 20:20Hieronder een bloemlezing van de uitspraken van deze dieprode "viroloog, expert, professor" maar bovenal mediafiguur.dwangarbeider schreef: ↑29 jul 2020 17:52 Ja die Marc is ook niet snel verlegen.
Nog niet zo lang geleden hadden die mondkapjes volgens hem geen enkel nut, maar nu zou hij ze zelfs in Nederland willen verplichten.Lcsmet schreef: ↑26 jul 2020 14:32 Deze wil ik jullie niet onthouden.
Het Corona cabaret, met Marc Van Ranst in de hoofdrol.
Wat staat ons nog te wachten ?
-
- Forum-lid
@Squeezer,
Zoals ik de regels nu begrijp mag ik dus wel de ganse dag werken met een dozijn collega's, maar na gedane arbeid iets gaan drinken met hen is totaal uit den boze.
Mensen die zoiets bedenken kun je toch niet meer ernstig nemen.
Zoals ik de regels nu begrijp mag ik dus wel de ganse dag werken met een dozijn collega's, maar na gedane arbeid iets gaan drinken met hen is totaal uit den boze.
Mensen die zoiets bedenken kun je toch niet meer ernstig nemen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
In Brussel zitten ze niet ver af van de Antwerpse situatie hoor ik net. Even los van alle ellende die dit brengt voor iedereen die daar zijn dagelijkse leven moet leiden vraag ik me als wielerfan toch af wat dit gaat betekenen voor de geplande koersen op de kalender?!
Gewest Brussel + provincie Antwerpen is wel een groot deel van het land qua “voorjaarsklassiekers” tel daarbij op de situatie in het Baskenland, Aragón en Catalunya en nog wat departementen in Frankrijk en we kijken naar een verloren seizoen.
Okay; bijzaken tov doden, zieken en economische malheur maar het schetst wel de onzekerheid waar ons allen in bevinden.
Gewest Brussel + provincie Antwerpen is wel een groot deel van het land qua “voorjaarsklassiekers” tel daarbij op de situatie in het Baskenland, Aragón en Catalunya en nog wat departementen in Frankrijk en we kijken naar een verloren seizoen.
Okay; bijzaken tov doden, zieken en economische malheur maar het schetst wel de onzekerheid waar ons allen in bevinden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind