Het E-Bike topic
250W is meer dan genoeg, maar het ding is begrensd op 25 km/u en een stuk zwaarder dan nodig...dus gaat de berijder het op een groeps-of gezamenlijke rit toch moeilijk krijgen.
Zo het ding gehackt kunnen worden zodat de 250 W ook volledig in snelheid omgezet kan worden, dan is het ruim voldoende.
Maar in dit soort gebruik is natuurlijk wettelijk niet voorzien....
Zo het ding gehackt kunnen worden zodat de 250 W ook volledig in snelheid omgezet kan worden, dan is het ruim voldoende.
Maar in dit soort gebruik is natuurlijk wettelijk niet voorzien....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
De zgn heuvels van het Pajottenland ga je toch niet dramatiseren? Maximaal één km lang, en qua percentage vrijwel nergens meer dan 5. Is het zo erg om wat te duwen op een helling?
Voor haar conditie zou je dame beter op een gewone fiets rijden. Maar dat is een andere discussie.
Ironic mode on: Zorg zeker voor een Strava account, de QOM's liggen te wachten.
Er rijden in het Pajottenland nog enkele dames rond met hulpmotor.
Ironic mode off.
Wie kent deze fiets, ziet er sportief uit, maar is het iets waard?
https://mokumono.com/nl/mokumono-delta-s/
https://mokumono.com/nl/mokumono-delta-s/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Waarom niet, gewoon passen.Desperation schreef: ↑31 jul 2020 16:14 Iemand een idee of de CANYON Roadlite ON Al 7.0 geschikt is voor vrouwen?
..........
Enkele bemerkingen.
Hou er wel rekening mee dat ze met de ingebouwde 250W/h batterij en volle ondersteuning (250 Watt) niet ver zal (mee-) rijden.
Om 25 km/u gemiddeld te halen zal er niets anders opzitten dan de fiets te "tunen", want anders stopt de ondersteuning onherroepelijk op 26 a 27 km/u.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Van mij mag er bij een tune-poging direct een self destroy protocol in werking worden gezet.
Iedereen die harder wil dan 25 km/u moet óf zelf trappen óf een speedpedelec aanschaffen. Er zijn nu al veel te veel mensen op een ebike op het fietspad die er niet mee om kunnen gaan.
Iedereen die harder wil dan 25 km/u moet óf zelf trappen óf een speedpedelec aanschaffen. Er zijn nu al veel te veel mensen op een ebike op het fietspad die er niet mee om kunnen gaan.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Bij de nieuwste Bosch types is dat al zo.daniel1975 schreef: ↑01 aug 2020 14:21 Van mij mag er bij een tune-poging direct een self destroy protocol in werking worden gezet.
Iedereen die harder wil dan 25 km/u moet óf zelf trappen óf een speedpedelec aanschaffen. Er zijn nu al veel te veel mensen op een ebike op het fietspad die er niet mee om kunnen gaan.
Het gaat even goed, dan 1e blokkage van de motor, dan motor losmaken en terug even goed maar, volgens dat ik me heb laten vertellen, gaat het na maximum 2000 km onherroepelijk mis.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Er wordt niet particulier gerommeld met eco autos.
Mijn Audi heeft ook een eco-modus, kan ik gewoon uitzetten. Staat persoonlijk ingesteld op ‘individual’ (stuk vlotter en alerter) en soms voor de lol op sport.
In eco is het een trage slak en werkt zelfs de climatronic minder.
Als er gerommeld wordt is dat door de fabrikant.
Mijn Audi heeft ook een eco-modus, kan ik gewoon uitzetten. Staat persoonlijk ingesteld op ‘individual’ (stuk vlotter en alerter) en soms voor de lol op sport.
In eco is het een trage slak en werkt zelfs de climatronic minder.
Als er gerommeld wordt is dat door de fabrikant.
Less is bore