Wat heb jij voor het laatst gekocht?
@ Stoffa - doe ik zeker. Ik wacht nu op een doos voor verzending komende week. Ik had al een doos maar die was iets te smal , en wil niet dat het frame al beschadigd aankomt.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Paar schoenen gekocht, sale €50
Ik ging eigenlijk voor een paar Sidi Genius die ze nog 1 paar in mijn maat hadden staan, ook aanbieding. Dat paar was net verkocht (hmhm) maar hadden deze nog staan in Titanium. Voor €50 van €119,- kon ik ze niet laten staan.
Als ze niet bevallen of ik wil iets beters, dan doet het geen pijn om deze aan de kant te schuiven.
Ook setje Garmin Vector 3 gekocht (dual sensor).
Ik ging eigenlijk voor een paar Sidi Genius die ze nog 1 paar in mijn maat hadden staan, ook aanbieding. Dat paar was net verkocht (hmhm) maar hadden deze nog staan in Titanium. Voor €50 van €119,- kon ik ze niet laten staan.
Als ze niet bevallen of ik wil iets beters, dan doet het geen pijn om deze aan de kant te schuiven.
Ook setje Garmin Vector 3 gekocht (dual sensor).
Dogma F
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee of je op de hoogte bent, mocht er met de Boa sluiting iets misgaan, daar heb je vanuit Boa levenslange garantie op.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat wist ik niet. Goede tipLcsmet schreef: ↑07 aug 2020 17:10Geen idee of je op de hoogte bent, mocht er met de Boa sluiting iets misgaan, daar heb je vanuit Boa levenslange garantie op.
Dogma F
Na bijna 10 jaar met mijn Garmin 500 computertje te hebben gereden overgegaan tot aanschaf van een Wahoo element bolt. De eerste indruk is dat dit een forse verbetering is
I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
-
- Forum-lid
Nee. Dat was bedrog,
Al was er ook een set van €550 uit Enkhuizen. Daar heb ik wel naar gemaild, was al zowat verkocht.
Dogma F
-
- Forum-lid
Mooi.Ramon73 schreef: ↑08 aug 2020 07:21Nee. Dat was bedrog,
Al was er ook een set van €550 uit Enkhuizen. Daar heb ik wel naar gemaild, was al zowat verkocht.
(Dacht even dat het met die set op MP toch anders zat dan iedereen dacht).
-
- Forum-lid
Garmin 1030 plus. Kom van een 820
Mooi apparaat! Garmin express blijft alleen wel aangeven dat er nieuwe kaarten zijn. Maar de laatste staan al op Garmin (zelfde versienummer)
Mooi apparaat! Garmin express blijft alleen wel aangeven dat er nieuwe kaarten zijn. Maar de laatste staan al op Garmin (zelfde versienummer)
Vermarc zit mij ook bijzonder goed. Graag adres van de webshop doorzetten, in Nederland is dit "niet" verkrijgbaar.
Dogma F