Colnago
-
- Forum-lid
Op verzoek wat meer foto's van mijn Colnago C64. Inmiddels zo'n 200 kilometer op gereden en het rijdt subliem. Al veel complimenten gehad van medefietsers en voorbijgangers
Ten aanzien van het remmen met de nieuwe Campa Record 12speed groep merk ik weinig verschil met mijn Chorus 11 Speed. Wel merk ik, dat de ketting niet op alle verzetten mooi loopt en op bepaalde kransjes een tikje geeft alsof het lijkt dat de ketting niet volledig goed loopt. Misschien te maken met 12 speed en minder ruimte voor de ketting? Ik denk niet dat dit veel kwaad kan? Overigens ga ik sowieso morgen even langs mijn fietsenmaker om dat goed af te stellen!
Ten aanzien van het remmen met de nieuwe Campa Record 12speed groep merk ik weinig verschil met mijn Chorus 11 Speed. Wel merk ik, dat de ketting niet op alle verzetten mooi loopt en op bepaalde kransjes een tikje geeft alsof het lijkt dat de ketting niet volledig goed loopt. Misschien te maken met 12 speed en minder ruimte voor de ketting? Ik denk niet dat dit veel kwaad kan? Overigens ga ik sowieso morgen even langs mijn fietsenmaker om dat goed af te stellen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De wielen blijf ik iets te druk vinden. Black on black zou mijn voorkeur hebben.
Maar verder droomfiets.
Maar verder droomfiets.
Less is bore
-
- Forum-lid
Zoals bekend heb ik nu ongeveer 2 weken mijn C64. Mij viel vandaag op, dat een gedeelte van de aanduiding C64 op de bovenbuis niet zo netjes is gedaan,..er zitten scheurtjes in de letter C en aan de uiteinden ontbreekt ook net een stukje. Ik begreep van een Colnago groep op facebook dat de typeaanduiding ook gespoten is en dus geen sticker...is dit iets om mij zorgen te maken of ben ik gewoon een pietjeprecies/zeikerd? ik heb sowieso het gevoel dat verf op mat net iets gevoeliger is voor schade? Hebben meer mensen met een C64/C60 een soortgelijk probleem? Is dit een reden om het frame terug te sturen?
Hallo kroket wat een beauty!!
Foto toevallig genomen bij St. Hubert / gorges de la Nesque?
I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor de prijs van een C64 mag je precies zijn.
Nu mag iedereen hier schrijven dat het niet zo erg is, toch blijft er dan mogelijk iets knagen.
Ik zou er alleszins eens mee naar de dealer gaan, horen wat die zegt.
En je kan ook nog rechtstreeks contact opnemen met Colnago in Italië.
Als je het dan hebt over emotie en perfectie dan kunnen ze daar niet veel anders dan jouw al dan niet groot probleem ernstig nemen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- borgmonster
- Forum-lid
Het lijkt erop dat er een mal is gebruikt om de onderliggende eerder gespoten laklaag af te schermen bij het spuiten van de letters. Bij de C lijkt bij het wegnemen van de mal een beetje verf mee te zijn verwijderd. Misschien dat de verf al iets was gedroogd bij het verwijderen van de mal.colnagoferrari schreef: ↑11 aug 2020 22:21 ... Mij viel vandaag op, dat een gedeelte van de aanduiding C64 op de bovenbuis niet zo netjes is gedaan,..er zitten scheurtjes in de letter C en aan de uiteinden ontbreekt ook net een stukje. Ik begreep van een Colnago groep op facebook dat de typeaanduiding ook gespoten is en dus geen sticker...
Niet netjes, als Colnago vindt dat hun producten perfect moeten zijn.
Aan de andere kant, voor zover ik het op basis van de foto kan beoordelen, zeer waarschijnlijk niets om je technische zorgen om te maken.
Ik ben ook (een beetje) een Pietje Precies en zou er zeker wel een opmerking over maken naar de verkoper.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6