Denk dat Bernal ook wel in een héél andere setting terecht komt nu. Ineos is een andere ploeg geworden, zijn status is radicaal veranderd, concurrentie een stuk sterker etc.wasbeer2006 schreef: ↑14 aug 2020 13:24 We kennen Bernal natuurlijk nog niet echt goed
De eerste keer winnen met de beste ploeg (en beste renner) Is iets anders dan de tweede keer winnen met een betere of gelijke andere ploeg.
Daarnaast dat JV in een flow omhoog zit en Ineos niet. Ik ben benieuwd!!
Bij Bernal kreeg ik het idee dat hij getraind heeft als een beest afgelopen periode, en vervolgens van een koude kermis thuiskomt nu blijkt dat TJV ze met 2 vingers in de neus bijhoudt. Die zal zich wel even achter de oren krabben, denkende dat hij er beter voor zou staan dan vorig jaar.
Hoe dan ook, de laatste jaren waren al leuk, maar dit jaar is echt om te smullen. We kijken nu allemaal naar TJV, maar er zijn nog 5-10 andere renners waarvan ik ook niet vreemd op zou kijken als ze in de top-3 komen te staan (o.a. Pinot, Pogacar, Fuglsang, Mollema, Quintana, Carapaz, Evenepoel). Weet zo snel ff niet wie allemaal waar rijden, maar you get the point.