Hi allemaal!
Ik heb een vraag over een spaak voor in het voorwiel van mijn racefiets, de WH-6500 F van Shimano. Onlangs is er een gebroken en dus ben ik op zoek naar een nieuwe. Dit blijkt alleen nog niet zo makkelijk te zijn. Ik ben inmiddels bij meerdere fietsenmakers geweest en zij vertelden mij dat deze spaak niet meer in productie is.
Weet iemand een site/plek waar ik deze spaak kan kopen of een andere manier om het op te lossen? Alvast bedankt!
Groetjes,
Marthe
Hulp zoektocht spaak
Een verstandige fietser gooit een gebroken spaak niet met5een weg, dus:
Hoe ziet de kop (in de velg) eruit?
Als ik het gat op de foto bekijk , zou het een gewone spaak met bochtje kunnen zijn, en dan zou een simpele , ronde spaak van de goeie lengte het kunnen doen, voor de functie hoeft ie niet plat te zijn.
Hoe ziet de kop (in de velg) eruit?
Als ik het gat op de foto bekijk , zou het een gewone spaak met bochtje kunnen zijn, en dan zou een simpele , ronde spaak van de goeie lengte het kunnen doen, voor de functie hoeft ie niet plat te zijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Een gewone spaak kán werken, als je het ringetje en de nippel nog hebt. .
Onderdeelnummer van deze spaak is Y-4A0-98050. Spaken voor de wielsets WH-7700, WH-R535 en WH-R540 gaan ook passen. Ze worden inderdaad niet meer gemaakt, maar af en toe duiken ze nog wel op.
Onderdeelnummer van deze spaak is Y-4A0-98050. Spaken voor de wielsets WH-7700, WH-R535 en WH-R540 gaan ook passen. Ze worden inderdaad niet meer gemaakt, maar af en toe duiken ze nog wel op.
Vorsprung durch Pedantik
eBay al geprobeerd?
https://www.pedaleur.nl/84-spaken
De Pedaleur heeft veel Shimano spaken op voorraad , probeer die eens.
De Pedaleur heeft veel Shimano spaken op voorraad , probeer die eens.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless