3 fiets en 3 personen in 1 auto
-
- Forum-lid
Volgens mij is dit de beste plek voor deze vraag... Zo niet, dan moet een staflid het maar even verplaatsen...
Hoe is het volgende voor elkaar te krijgen:
1 auto met daarin 3 personen, 3 fietsen (1 fietsendrager voor 2 personen)
De stoelen voorin en 1 achterin zijn dus bezet. Op de fietsendrager zitten twee fietsen, maar hoe krijg je de derde fiets in de auto?!
Normaal gesproken zou ik zeggen achterbank volledig naar voren, wielen eruit en het past wel. Met 1 persoon op de achterbank, wordt dat toch lastiger...
Ideeën?
Zou jammer zijn als er met twee autos gereden moet worden, als het ook in 1 past. Toch beter voor het milieu
Hoe is het volgende voor elkaar te krijgen:
1 auto met daarin 3 personen, 3 fietsen (1 fietsendrager voor 2 personen)
De stoelen voorin en 1 achterin zijn dus bezet. Op de fietsendrager zitten twee fietsen, maar hoe krijg je de derde fiets in de auto?!
Normaal gesproken zou ik zeggen achterbank volledig naar voren, wielen eruit en het past wel. Met 1 persoon op de achterbank, wordt dat toch lastiger...
Ideeën?
Zou jammer zijn als er met twee autos gereden moet worden, als het ook in 1 past. Toch beter voor het milieu
-
- Forum-lid HC
Als die auto een VW Transporter is, zie ik het probleem niet zo?
Ik kreeg 3 fietsers, 3 sporttassen en 3 racefietsen IN een Renault 11. Dat was geen heel grote auto.
Wielen eruit. Twee frames in de achterbak en 1 zachte sporttas IN het gat van de frames. 4 wielen erop.
1 tas achter de chauffeur, 1 tas op de achterbak, frame (het kleinste) erop en daarop 2 wielen.
Handig om 4 oude dekens te gebruiken en kettinghangers.
In een Fiat Chroma kreeg ik 3 fietsen IN de achterbak zonder de achterbank omlaag.
Wielen eruit. Twee frames in de achterbak en 1 zachte sporttas IN het gat van de frames. 4 wielen erop.
1 tas achter de chauffeur, 1 tas op de achterbak, frame (het kleinste) erop en daarop 2 wielen.
In een Fiat Chroma kreeg ik 3 fietsen IN de achterbak zonder de achterbank omlaag.
Ik toep over met een rovertje, 3 fietsen, 3 mensen en campeerspullen (inclusief tent dus). Naar Zuid Frankrijk.Gastheerg schreef: ↑19 aug 2020 21:53 Ik kreeg 3 fietsers, 3 sporttassen en 3 racefietsen IN een Renault 11. Dat was geen heel grote auto.
De bestuurder kon best comfortabel zitten. De andere twee niet zo...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zou makkelijk moeten passen. Ik kreeg ooit 3 fietsen en bagage en 3 man mee in een Fiat Stilo hatchback. Wielen eruit en passen en meten maar.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Koop een Citroën C5 Break ph1 of ph2 en je kunt een heel peloton kwijt
Verder, beetje proppen en als de achterbank niet in delen wil inklappen dan gewoon liggen achterin.
Of twee auto’s mee.
Verder, beetje proppen en als de achterbank niet in delen wil inklappen dan gewoon liggen achterin.
Of twee auto’s mee.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind