Klopt. Het kan wel met een on-the-go kabeltje met je smartphone. Via mijn bestanden naar de current activity in de gpx map van de garmin.
Het grote domme vragen topic
Maar alleen met Android, met iOS gaat dat niet werken.
Afgelopen maandag in de auto onderweg naar huis vanuit Frankrijk zag ik diverse mensen met racefiets en mtb achterop een fietsendrager. (trekhaak/kofferbak drager)
Nu zag ik er een aantal die zadelpen eruit hadden gehaald, iemand hier die nut hiervan kan bedenken ?
Nu zag ik er een aantal die zadelpen eruit hadden gehaald, iemand hier die nut hiervan kan bedenken ?
Geen zadel in je achteruitkijkspiegel?
Volgens mij om de diefstal, tijdens een stop of tanken, “moeilijker” te maken.
Zonder zadel rijd je minder snel even erop weg.
Al kan ik die gedachte zelf niet zo goed volgen.
Een bende die echt kwaad wil komt met busje, knipt slot door en gooit z’n fiets achter in een busje.
Hoe reizen jullie überhaupt met een fiets achterop en bijv. een hotelovernachting?
Het beheer op een beheerde parking stelt ook niets voor namelijk.
Zelfs mijn 15jaar oude alu ros zou ik niet graag onbeheerd laten. Het ding is bijna niets waard maar een nieuwe fiets kost me 1.500e.
Zelfs mijn 15jaar oude alu ros zou ik niet graag onbeheerd laten. Het ding is bijna niets waard maar een nieuwe fiets kost me 1.500e.
-
- Forum-lid HC
Fiets mee de hotelkamer op!bakboord1 schreef: ↑20 aug 2020 12:36 Hoe reizen jullie überhaupt met een fiets achterop en bijv. een hotelovernachting?
Toevallig 4weken geleden nog gedaan, overnachting in Noord Italië, op weg naar Le Marche in de buurt van Ancona.
Normaal rijd ik dat stuk in een keer, maar omdat we met 2 gezinnen waren toch maar een overnachting geboekt.
Terugreis wel in 1 keer.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou het eerder doen voor de aerodynamica, zadel hangt bijna nooit in de slipstream van de auto.t2300 schreef: ↑20 aug 2020 11:01Volgens mij om de diefstal, tijdens een stop of tanken, “moeilijker” te maken.
Zonder zadel rijd je minder snel even erop weg.
Al kan ik die gedachte zelf niet zo goed volgen.
Een bende die echt kwaad wil komt met busje, knipt slot door en gooit z’n fiets achter in een busje.
En zadel van ene fiets zit bij plaatsen op drager wel eens in de weg voor de andere fiets zijn stuur. Dan zadel weghalen is een eenvoudige oplossing.