Wielerseizoen 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als IK op 270 km van de VAM "berg" woonde zou geen haar op m'n hoofd erover denken daar eens te gaan fietsen....zoooo interessant is het nou ook weer niet, er is dan altijd wel wat beters dan een veredelde vuilnisbelt in de buurt...
Binnenkort weer eens naar Emmen en dan met m'n pleegdochter (die daar woont) er een paar keer over, dan is het wel weer interessant...
B t w, ik zag die levensgevaarlijke keien die al eens een leven gekost hebben er nog steeds liggen, hoe zit dat?
Binnenkort weer eens naar Emmen en dan met m'n pleegdochter (die daar woont) er een paar keer over, dan is het wel weer interessant...
B t w, ik zag die levensgevaarlijke keien die al eens een leven gekost hebben er nog steeds liggen, hoe zit dat?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Knappe overwinning van MVDP, vooral de manier waarop - maar zou ook wat vreemd geweest zijn met dit deelnemersveld dat hij niet had gewonnen toch?
Parcours was ok voor een NK, maar lijkt me toch niet geschikt voor een WK. En na een uurtje heb je 't wel gezien, dan wordt het oersaai.
Parcours was ok voor een NK, maar lijkt me toch niet geschikt voor een WK. En na een uurtje heb je 't wel gezien, dan wordt het oersaai.
-
- Forum-lid
De VAM-berg is eenrichtingsverkeer met 3 klimmen en in afdaling. Ik denk dat de keien in de afdaling als proef zijn vervangen... Maar wat weet ik er van, ik ben er nig nooit geweest...
-
- Forum-lid HC
Volgens mij ging het om die keien die naast het asfalt liggen. Voor wie hem niet binnen de lijntjes kan houden staat weinig goeds te wachten inderdaad.
Op verzoek verwijderd
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 24 aug 2020 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Is verwijderd