Standplaats: Bormio
Wij vertrekken aanstaande zondag naar Bormio. Ik lees tegenstrijdige berichten over het dragen van een mondkapje TIJDENS fietsritten? Iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven? Het hotel zegt: binnen verplicht, buiten niet. Maar elders lees ik dat de provincie Lombardije mondkapjes outdoor verplicht heeft gesteld bij wet.
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer ... len-italieveeteetje schreef: ↑21 jul 2020 17:11 Wij vertrekken aanstaande zondag naar Bormio. Ik lees tegenstrijdige berichten over het dragen van een mondkapje TIJDENS fietsritten? Iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven? Het hotel zegt: binnen verplicht, buiten niet. Maar elders lees ik dat de provincie Lombardije mondkapjes outdoor verplicht heeft gesteld bij wet.
Per coloro che svolgono intensa attività motoria o intensa attività sportiva non è obbligatorio l’uso di mascherina o di altra protezione individuale durante la predetta attività fisica, salvo l’obbligo di utilizzo alla fine dell’attività stessa ed il mantenimento del distanziamento sociale.
(ORDINANZA N. 580 Del 14/07/2020)
Niet verplicht tijdens intensieve fysieke activiteiten, maar aan het einde van de activiteit direct opzetten en altijd de sociale afstand behouden
Niet verplicht tijdens intensieve fysieke activiteiten, maar aan het einde van de activiteit direct opzetten en altijd de sociale afstand behouden
Oké, super! Dank je wel. Ik doe hem als een buff om mijn nek denk ik. Zodra we stil staan, kan ie dan gelijk omhoog.Nee_Nee schreef: ↑21 jul 2020 20:26 Per coloro che svolgono intensa attività motoria o intensa attività sportiva non è obbligatorio l’uso di mascherina o di altra protezione individuale durante la predetta attività fisica, salvo l’obbligo di utilizzo alla fine dell’attività stessa ed il mantenimento del distanziamento sociale.
ik wil de klim doen vanuit Bormio. Mijn vrouw vreest om met de auto naar boven te gaan( gevaarlijk?) Ze is geen geoefende fietser . Hoe los ik dit op? Ik wil haar wel boven of onderweg hebben voor evt eten of kledij.
Een E bike huren in Bormio kan dit? of een scooter?
Welke klim bedoel je precies?juniorke schreef: ↑23 aug 2020 17:30 ik wil de klim doen vanuit Bormio. Mijn vrouw vreest om met de auto naar boven te gaan( gevaarlijk?) Ze is geen geoefende fietser . Hoe los ik dit op? Ik wil haar wel boven of onderweg hebben voor evt eten of kledij.
Waarom wil je voor één enkele klim iemand met een auto bij je hebben ? Kan me voorstellen dat je het leuk vindt om haar boven te hebben als jij de klim gedaan hebt, maar voor eten/kledij is niet echt nodig denk ik. In dat geval lijkt me de wagen veiliger dan een scooter of e-bike. Maar tegen vrouwen met angst is het niet eenvoudig argumenteren....
de Stelvio vanuit Bormio beklimmen. Is de trip met auto gevaarlijk?Joseba schreef: ↑23 aug 2020 18:18Welke klim bedoel je precies?juniorke schreef: ↑23 aug 2020 17:30 ik wil de klim doen vanuit Bormio. Mijn vrouw vreest om met de auto naar boven te gaan( gevaarlijk?) Ze is geen geoefende fietser . Hoe los ik dit op? Ik wil haar wel boven of onderweg hebben voor evt eten of kledij.
Waarom wil je voor één enkele klim iemand met een auto bij je hebben ? Kan me voorstellen dat je het leuk vindt om haar boven te hebben als jij de klim gedaan hebt, maar voor eten/kledij is niet echt nodig denk ik. In dat geval lijkt me de wagen veiliger dan een scooter of e-bike. Maar tegen vrouwen met angst is het niet eenvoudig argumenteren....
de Stelvio vanuit Bormio beklimmen. Is de trip met auto gevaarlijk?Joseba schreef: ↑23 aug 2020 18:18Welke klim bedoel je precies?juniorke schreef: ↑23 aug 2020 17:30 ik wil de klim doen vanuit Bormio. Mijn vrouw vreest om met de auto naar boven te gaan( gevaarlijk?) Ze is geen geoefende fietser . Hoe los ik dit op? Ik wil haar wel boven of onderweg hebben voor evt eten of kledij.
-
- Forum-lid
De Stelvio heeft een paar vervelende onoverzichtelijke smalle tunneltjes. Daar paste mijn Skoda Fabia maar net langs een Mini...
ok thx voor de begripvolle antwoorden. Ze is het niet gewoon ( wie wel? ) om in dergelijke bergen te rijden, maar is wel goed chauffeur. Ik wil echter niet boven komen met de fiets en daar een ware scheldtirade te moeten aanhoren van mijn bang vrouwtje