Eind augustus dus zou nog even wachten Je ziet dat er beetje bij beetje nieuwe modellen gelanceerd worden bij alle merken en ook bij Canyon dus denk dat het een kwestie van een paar weken is. Maak me wel zorgen over levertijden met alle tekorten in de markt.phranck schreef: ↑19 aug 2020 10:58 kleine update: tijdje terug fiets besteld, echter gedurende wachttijd order geannuleerd. Op werk is een regeling beschikbaar gekomen om voordelig een (race)fiets te bestellen, dus ga nu opnieuw bestellen.
Ben in markt voor een Endurace model. Echter gezien we langzaam naar 2021 bewegen een vraag: wanneer komen normaliter ongeveer de 2021 modellen beschikbaar op de website?
Canyon
Laatst gewijzigd door pblom op 19 aug 2020 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Zat zelf ook al even te googlen en zie idd afgelopen jaren dat het van eind aug t/m eind september meestal bekend wordt, waarbij je vanaf half november kan bestellen.
VOor het model dat ik op oog heb, ben ik vooral benieuwd of wellicht de bekabeling volgend jaar wel weg gewerkt wordt in de cockpit. Zo nee, kan ik alsnog dit jaars model bestellen (met misschien wat korting). Oftewe: ik wacht nog wel eventjes
VOor het model dat ik op oog heb, ben ik vooral benieuwd of wellicht de bekabeling volgend jaar wel weg gewerkt wordt in de cockpit. Zo nee, kan ik alsnog dit jaars model bestellen (met misschien wat korting). Oftewe: ik wacht nog wel eventjes
Mijn vinger hing al boven de bestelknop voor een Grail CF SL 7, maar nu ik de berichten hier gelezen heb wacht ik nog maar even op het nieuwe model. En ach, of ik de fiets heb in januari 2021 of maart 2021, dat maakt me nu ook niet meer zo veel uit.
Ik ben benieuwd of je dat straks ook nog vindt, als je al die fraaie gravel ritten van anderen ziet. En jij nog zit te wachten
-
- Forum-lid
Er komen geen nieuwe modellen, de CF SL 7 blijft identiek en de line-up van 2021 staat nu online.
Weet je dit zeker?Eddy Merckx schreef: ↑25 aug 2020 13:12Er komen geen nieuwe modellen, de CF SL 7 blijft identiek en de line-up van 2021 staat nu online.
Dit is wat ik vorige week terug kreeg van Canyon dus oordeel zelf:
Bedankt voor je e-mail en goed om te horen dat je in onze Grail geïnteresseerd bent! De levertijd is helaas actueel zoals op de website omschreven staat. We zien wel is dat deze naar voren wordt gehaald, maar kunnen we niet garanderen. Wel duurt het niet lang meer voordat het 2021 model gepresenteerd wordt, deze krijgt een nieuwe levertijd en kan misschien eerder geleverd worden. Ik kan je daarom aanraden om de komende tijd de website goed in de gaten te houden en je in te schrijven op de nieuwsbrief. Op deze manier ben je als een van de eerste op de hoogte als het nieuwe model wordt gepresenteerd.
Bedankt voor je e-mail en goed om te horen dat je in onze Grail geïnteresseerd bent! De levertijd is helaas actueel zoals op de website omschreven staat. We zien wel is dat deze naar voren wordt gehaald, maar kunnen we niet garanderen. Wel duurt het niet lang meer voordat het 2021 model gepresenteerd wordt, deze krijgt een nieuwe levertijd en kan misschien eerder geleverd worden. Ik kan je daarom aanraden om de komende tijd de website goed in de gaten te houden en je in te schrijven op de nieuwsbrief. Op deze manier ben je als een van de eerste op de hoogte als het nieuwe model wordt gepresenteerd.
-
- Forum-lid
Jongens, ze hebben vandaag de line-up van 2021 bekend gemaakt dus je hoeft niet te twijfelen.