Forum weer traag!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Na tachtigduizend keer inloggen gaat het inderdaad ietsje sneller. (vergeleken bij andere fora echter nog steeds traag trouwens)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Is er hier nu echt iemand die denkt dat het de eigenaren van de website/het forum ook maar ene reet kan schelen of het forum traag is?
Ik stel me zo voor dat zij denken: "we hebben een platform dat ons bijna niets meer kost (zat in de deal toen we het tijdschrift overnamen), het werkt en we kunnen er een hoop reclame op plempen. Het forum is voor de gebruikers kosteloos, de meesten hebben uberhaupt geen abonnement op het Fiets magazine dus ... waar zullen we ons druk om maken of waarom zouden we daar veel kosten voor gaan maken de bezoekers blijven toch wel komen".
Dit getuige het feit dat de meesten die hier iets opmerken over het forum hier al jaren komen en steeds terug blijven komen. Vrijwel niemand zegt de site en het forum vaarwel.
Pas als de website en het forum niet meer worden bezocht, dan pas zal er actie worden ondernomen (of de boel opgedoekt).
Let wel, ik heb het over de eigenaren, niet over de redactie van het Fiets magazine. Die balen er van omdat zij er op worden aangekeken maar er niets aan kunnen doen.
Ik stel me zo voor dat zij denken: "we hebben een platform dat ons bijna niets meer kost (zat in de deal toen we het tijdschrift overnamen), het werkt en we kunnen er een hoop reclame op plempen. Het forum is voor de gebruikers kosteloos, de meesten hebben uberhaupt geen abonnement op het Fiets magazine dus ... waar zullen we ons druk om maken of waarom zouden we daar veel kosten voor gaan maken de bezoekers blijven toch wel komen".
Dit getuige het feit dat de meesten die hier iets opmerken over het forum hier al jaren komen en steeds terug blijven komen. Vrijwel niemand zegt de site en het forum vaarwel.
Pas als de website en het forum niet meer worden bezocht, dan pas zal er actie worden ondernomen (of de boel opgedoekt).
Let wel, ik heb het over de eigenaren, niet over de redactie van het Fiets magazine. Die balen er van omdat zij er op worden aangekeken maar er niets aan kunnen doen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Na heel veel discussie heb ik gisteren te horen gekregen dat er maandag a.s. eindelijk werk gemaakt gaat worden van dit probleem. Daarbij wordt ook de ingewikkelde dubbele login methode aangepakt. Ik heb er gisterenavond alvast een biertje op genomen, want net als bij jullie was bij ons op de redactie de frustratie ook heel erg groot.
Ik hoop dat we binnen twee weken niet alleen een snel forum hebben, maar ook van die gekke 'single -maar toch double- sign on' flow af zijn. To be continued
Ik hoop dat we binnen twee weken niet alleen een snel forum hebben, maar ook van die gekke 'single -maar toch double- sign on' flow af zijn. To be continued
-
- Forum-lid
Dat is mooi Edwin.
+ 1 op de post van de Tukker trouwens.
+ 1 op de post van de Tukker trouwens.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vol verwachting klopt ons hart Edwin, in elk geval goed bericht.
Less is bore