daniel1975 schreef: ↑29 aug 2020 21:09Sorry Fiedoo, dat is naïviteit van de allerbovenste plank. Het enige wat ontbreekt is een smoking gun, maar verder is het overduidelijk dat Lefevere tot over zijn oren in het dopingcircus heeft gezeten. Alleen al Mapei is ruimschoots voldoende bewijs.fiedoo schreef: ↑29 aug 2020 20:56daniel: lefevere heeft geen dopingverleden, leer dat nu eens aanvaarden. Lefevere is nooit veroordeeld punt, mag jij nog beweren wat je wil. Wat ik van de beelden zelf denk lees je hier eerder.daniel1975 schreef: ↑29 aug 2020 17:49 Ik zie niet goed wat hier zo slecht is aan de berichtgeving?
Aparte actie (ogenschijnlijk gerichte actie), sport met een verleden, een ploegleider met verleden: vragen stellen is dan toch logisch?
Niet veroordeeld is hetzelfde als Lance die nooit is gepakt.
Daniel, niet veroordeeld is onschuldig. Zo werkt het nu eenmaal.
En dan kun je zelf de allergrootste verdenkingen hebben maar dat betekent nog niet dat je iemand die per definitie (ergo bij wet) onschuldig is zomaar kunt blijven wegzetten als de grootste leugenaar, dopingfascilitator, bedrieger etc. die er in het huidige peloton rondloopt.
Stop daar gewoon eens mee. (en voor de duidelijkheid; ik deel je bedenkingen bij die ploeg om wille van het dubieuze verleden)
Er rijdt ook een ploeg rond onder begeleiding van een zekere Riis. En ook nog een ploeg onder leiding van een ex Rabo zondaar (Niermann van Jumbo Visma)
Allen eveneens met zeer besmette, en in dit specifieke geval bewezen dopingverledens.
En zo kunnen we er nog wel een paar opnoemen. Dus hou alsjeblieft op met telkens alleen je pijlen op Lefevre af te schieten! Het wordt zo langzaamaan een beetje vervelend.