Tour 2020
- Enzzo
- Forum-lid HC
Laatste kilometer gaat wat bergaf. 750m voor de streep is het een smalle weg naar beneden waar de snelheid erg hoog zal worden.
De wind zal op kop staan
De wind zal op kop staan
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Caleb Ewan was inderdaad veel sneller dan alle andere spurters.
Wat mij wel opviel was de beweging van Sam Bennett die ook nog eens duidelijk van zijn lijn afweek met als enige bedoeling de opkomende spurters te hinderen.
Op het einde zich ook nog eens proberen breed te maken. Deze keer ging het, mede omdat ze niet met 6 op en rij spurten, gelukkig goed maar het zou mooi zijn als de tour bij wijze van verwittiging hem 10 plaatsen achteruit moest zetten.
Wat mij wel opviel was de beweging van Sam Bennett die ook nog eens duidelijk van zijn lijn afweek met als enige bedoeling de opkomende spurters te hinderen.
Op het einde zich ook nog eens proberen breed te maken. Deze keer ging het, mede omdat ze niet met 6 op en rij spurten, gelukkig goed maar het zou mooi zijn als de tour bij wijze van verwittiging hem 10 plaatsen achteruit moest zetten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik denk dat jij de beelden niet van bovenaf hebt gekeken die lieten ze zien op de Belgische zender, hij hinderde niemand.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ietsjes en maakte zich ook ietsjes breder. Zonder hinder.
Wat Ewan deed was eigenlijk veel gevaarlijker maar wel fenomenaal goed zeg!!
Wat Ewan deed was eigenlijk veel gevaarlijker maar wel fenomenaal goed zeg!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zonder hinder? Duidelijk zijn elleboog uitsteken en naar buiten wijken.
Weinig erg en geen gevolgen, maar ik ga er vanuit dat hij duidelijke orders van zijn PL had om in een keurige rechte lijn te sprinten
Edit: zie waar ze beginnen en zie waar ze eindigen. Eigenlijk is dit gewoon een forse afwijking van de lijn.
Weinig erg en geen gevolgen, maar ik ga er vanuit dat hij duidelijke orders van zijn PL had om in een keurige rechte lijn te sprinten
Edit: zie waar ze beginnen en zie waar ze eindigen. Eigenlijk is dit gewoon een forse afwijking van de lijn.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gezien mijn tourpoule heb ik liever dat ze Ewan 10 plaatsen terugzetten en Bennett de etappe wint .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je Ewen niet in je poule hebt verdien je niet te winnen. Dat is een zekerheidje imho.
Less is bore
Het blijft een dingetje in een lijn sprinten,
Vraag is dan ook wat Ewan doet mag dat dan wel? Het ging maar net goed tussen de renner en boarding. Nu zonder gevolgen.
Bennette rijdt ook niet recht zoals Daniël terecht meldt.
Het blijft lastig.
Vraag is dan ook wat Ewan doet mag dat dan wel? Het ging maar net goed tussen de renner en boarding. Nu zonder gevolgen.
Bennette rijdt ook niet recht zoals Daniël terecht meldt.
Het blijft lastig.