Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Je moet op de Garmin instellen dat ie de Strava segmenten moet nemen en niet de Garmin segmenten.
https://support.strava.com/hc/en-us/art ... vices#FAQs
Als je aan het navigeren met een route die niet in Strava gemaakt is, zal je ook geen segmenten krijgen.
https://support.strava.com/hc/en-us/art ... vices#FAQs
Als je aan het navigeren met een route die niet in Strava gemaakt is, zal je ook geen segmenten krijgen.
Door de route met een ster te markeren krijg je toch niet automatisch alle segmenten onderweg!?
Ik zou namelijk onderweg ook wel alle segmenten willen weten. Dan kan ik een duurtraining wat leuker maken door af en toe even aan te zetten.
Ik zou namelijk onderweg ook wel alle segmenten willen weten. Dan kan ik een duurtraining wat leuker maken door af en toe even aan te zetten.
Dat gaat denk ik niet zo maar, enkel wanneer je alle segmenten (in de route builder) een sterretje te geven.
Beter kijk je welke segmenten echt zin hebben tijdens je rit en dan deze te selecteren.
Als je alles doet is het ook niet bij te houden.
- Goudhaantje
- Forum-lid
Als je Veloviewer hebt en de Veloviewer Strava Plugin, dan kan je de route in Veloviewer openen en kan je alle segmenten inzien en desgewenst verder analyseren.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Kennen jullie ook de app SportWallet, die je koppelt met Strava?
Nadat je gekoppeld bent spaart deze app kilometers van elke nieuwe activiteit en die kan je later gebruiken om beloningen voor jezelf te verzilveren...
www.sportwallet.nl
Nadat je gekoppeld bent spaart deze app kilometers van elke nieuwe activiteit en die kan je later gebruiken om beloningen voor jezelf te verzilveren...
www.sportwallet.nl
- CampaYolo
- Forum-lid
Ben ik de enige met verbindings problemen vandaag op strava?
Natuurlijk net nu ik 16 kommetjes heb gepakt doet het spul niets.
Natuurlijk net nu ik 16 kommetjes heb gepakt doet het spul niets.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.