Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Het laatste beetje voorraad bij Mantel voor Ultegra 6703. Buiten, midden en binnenblad.
Plus een cassette en nieuwe ketting.
Kon ook bij LBS bestellen, maar die moet via Shimano bestellen gaf hij aan. Duurder en levertijd 8!!! weken. Mantel morgen in huis.
Hij wil wel alles gewoon monteren. Heerlijk dit soort zaken.
Kon ook bij LBS bestellen, maar die moet via Shimano bestellen gaf hij aan. Duurder en levertijd 8!!! weken. Mantel morgen in huis.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Zo'n auto garage heb ik ook, bestel je banden maar op internet. Kijk, dan krijg je fooi!stakie75 schreef: ↑28 aug 2020 21:50 Het laatste beetje voorraad bij Mantel voor Ultegra 6703. Buiten, midden en binnenblad.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Een Garmin Varia radar rtl 515. Het oude model gaat naar mijn zoon.
En ik heb dan toch de spatborden besteld voor mijn Grail. Aangezien de gravelbike mijn slecht-weer-fiets zal worden, zijn die spatborden geen overbodige luxe (gisteren aan de lijve ondervonden).
Ik heb getwijfeld of ik deze van Canyon zou kopen, want het vergt een beetje tijd als je die wilt installeren/afhalen. Maar bij de meeste andere merken moet je die op het frame bevestigen, en dat is nefast voor de lak. Ja, je kan wel van die meegeleverde beschermende stickers op plakken, maar dat vindt ik niet mooi.
En ik heb dan toch de spatborden besteld voor mijn Grail. Aangezien de gravelbike mijn slecht-weer-fiets zal worden, zijn die spatborden geen overbodige luxe (gisteren aan de lijve ondervonden).
Ik heb getwijfeld of ik deze van Canyon zou kopen, want het vergt een beetje tijd als je die wilt installeren/afhalen. Maar bij de meeste andere merken moet je die op het frame bevestigen, en dat is nefast voor de lak. Ja, je kan wel van die meegeleverde beschermende stickers op plakken, maar dat vindt ik niet mooi.
Mijn fietsprestaties (of beter: gebrek aan) rechtvaardigen deze aankoop totaal niet, maar ik ben nou eenmaal een enorme gadget-freak dus ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding bij Wiggle en heb mezelf de Sram Force Etap groep cadeau gedaan.
Nu nog even kijken (en sparen;-) ) voor een nieuw setje wielen want op mijn huidige set past geen XDR-body en wat losse zaken zoals kabels, stuurlint e.d. en dan heb ik een leuk winterweekendklusje.
Nu nog even kijken (en sparen;-) ) voor een nieuw setje wielen want op mijn huidige set past geen XDR-body en wat losse zaken zoals kabels, stuurlint e.d. en dan heb ik een leuk winterweekendklusje.
Ik weet niet wat voor wielset je nu hebt en of de velgen het waard zijn, maar is omspaken naar een andere naaf (desnoods alleen achter, van hetzelfde merk en wellicht model) geen optie?tjerk1121 schreef: ↑31 aug 2020 08:48 Mijn fietsprestaties (of beter: gebrek aan) rechtvaardigen deze aankoop totaal niet, maar ik ben nou eenmaal een enorme gadget-freak dus ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding bij Wiggle en heb mezelf de Sram Force Etap groep cadeau gedaan.
Mijn fietsprestaties (of beter: gebrek aan) rechtvaardigen deze aankoop totaal niet ( ), maar ik heb een set carbon velgen gekocht en een set Tune naven om hier een wielset voor mezelf te maken. Matchie-matchie met de oranje Hope headset en zadelpenklem. Ik post tzt wel foto's van wat het geworden is. En nu het vervelendste, aftellen..........................