Tour 2020
Ik had het Bol met Nieuwenhuis eigenlijk wel gegund. Maar goed, als het dan toch iemand anders is, dan graag WvA.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nog een geluk dat Jumbo morgen al niet in het geel moet dan
Nog een mooie van de jury: Poels krijgt de strijdlust voor zijn doorzettingsvermogen.
Of hij daar nu heel blij mee is is een tweede maar wel mooi.
Nog een mooie van de jury: Poels krijgt de strijdlust voor zijn doorzettingsvermogen.
Of hij daar nu heel blij mee is is een tweede maar wel mooi.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- thestudent
- Forum-lid HC
Deel de prijs van de strijdlust uit aan de Jury
Voor hun moed en agressie in het naleven van de reglementen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Wel een rare regel 18km voor de finish geen bidon mag aan nemen. Wat nou als je verschijnselen hebt van uitdroging of een zonnesteek jammer dan.
-
- Forum-lid HC
Tuurlijk wel. Je gaat toch ook geen kleding meer dragen omdat deze door kinderarbeid in Bangladesh in elkaar geflanst wordt?
Straffe overwinning van WvA hoor! Eerst even Roglic goed afzetten op de 3km en dan gewoon nog even de koers winnen ook. Half mens, half brommer, een betere beschrijving bestaat er niet.
Heel die lottojumbo-ploeg vliegt momenteel. Ik kijk uit naar de confrontaties met Mathieu in de klassiekers.
We moeten wschlk zelfs de veldritten niet meer afwachten om die 2 tegen elkaar te zien (alhoewel ik denk dat Wout niet de evenknie is in het veldrijden van Mathieu).
We moeten wschlk zelfs de veldritten niet meer afwachten om die 2 tegen elkaar te zien (alhoewel ik denk dat Wout niet de evenknie is in het veldrijden van Mathieu).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Waarop zijn die regelmatig terugkomende beschuldigingen van chauvinisme gebaseerd? De jury is zelfs internationaal en niet Frans. Zelfde met een parcours voor Fransen, de beste renner wint altijd heeft het verleden uitgewezen, welk parcours ze ook ineen flansten. De aankomst op orcieres-merlette was al niks voor Bardet (wat betekent die eigenlijk nog?) en de tijdrit met zijn lange aanloop ook al niet. En Pinot kan op alle terreinen uit de voeten, voor die hoeft het dus ook niet.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Voor het aanpakken van een bidon in de laatste 20 km..