Tour 2020
-
- Forum-lid HC
Geloof niet dat Ineos of TJV op 17/18km iedereen er al af willen boren en vandaag het geel willen pakken. Denk dat DQS niet in staat is om de favorieten te lossen, dus het zal Mitchelton wel zijn die de leiding neemt en Ala er af proberen te rijden (wat ze niet gaat lukken).
Wordt misschien wel een etappe zoals eergister? Met de 20-30 favorieten naar de laatste kilometer rijden en dan een Martin, Yates of gewoon Roglic die het sprintje wint?
Wordt misschien wel een etappe zoals eergister? Met de 20-30 favorieten naar de laatste kilometer rijden en dan een Martin, Yates of gewoon Roglic die het sprintje wint?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Eindelijk een heel mooi kopgroepje weg!! klinkende namen, allen in staat om deze rit te winnen. De slimste zal het halen denk ik. Klim van eerste is iets te veel voor Vanavemaet denk ik maar de laatste klim moet toch lukken...
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het is echt niet jammer, het typeert de mens achter de manager.
En zoals ook al ergens anders geschreven, onder andere dit maakt dat renners bij de ploeg van Lefevere willen rijden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Volgens mij is het ook een prima manager voor de ploeg en zijn eigen mensen.
Maar als het bv om sprints gaat en wat daar wel en niet mag is zijn beeld veel te gekleurd en mag je hem daar geen kritisch vraag over stellen, dat stoort me.
Maar als het bv om sprints gaat en wat daar wel en niet mag is zijn beeld veel te gekleurd en mag je hem daar geen kritisch vraag over stellen, dat stoort me.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Schaatsen dacht ik. En van Aert blijkt ook nog te kunnen schansspringen. Als hij niet te druk is als formateur
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In 2006 pakte Roglič op het wereldkampioenschap schansspringen voor junioren de zilveren medaille in de landenwedstrijd.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Primo%C5%BE_Rogli%C4%8D
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
No shit...Lcsmet schreef: ↑03 sep 2020 15:10In 2006 pakte Roglič op het wereldkampioenschap schansspringen voor junioren de zilveren medaille in de landenwedstrijd.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Primo%C5%BE_Rogli%C4%8D