Tour 2020
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was vanwege een val dat hij niet meer het topniveau kon halen in die sport.
Toen is ie maar gaan fietsen
Toen is ie maar gaan fietsen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
En wederom een oersaaie etappe.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De eerste tourweek maakt zijn status als saai gewoon weer waar.
Dit weekend hopelijk iets meer koers. Gezien de finish in het dal zal het geen klassiek gevalletje “1km voor de top demarreren” worden (hoop ik).
Dit weekend hopelijk iets meer koers. Gezien de finish in het dal zal het geen klassiek gevalletje “1km voor de top demarreren” worden (hoop ik).
Less is bore
Op zich was het parcours niet eens zo slecht. Zo'n etappe naar de Col d'Eze en ook vandaag dat had veel beter gekund.
Je hebt ook Tours waar de eerste 6 etappes vlak zijn, ja dan is het niet zo gek dat er niks gebeurt...
Je hebt ook Tours waar de eerste 6 etappes vlak zijn, ja dan is het niet zo gek dat er niks gebeurt...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag met die twee sterke blokken gaat geen klassementsrenner iets proberen. Te lang stuk na de klim waar je solo verliest van een groep.
Less is bore
ik ben wel nieuwsgierig waarom die regel er is. Iemand een idee ?Enzzo schreef: ↑03 sep 2020 09:09Dan heb je dus te weinig gedronken, te laat een drinkbus gehaald of laten halen en ben je niet helemaal professioneel bezig.anderson99 schreef: ↑02 sep 2020 18:57 Wel een rare regel 18km voor de finish geen bidon mag aan nemen. Wat nou als je verschijnselen hebt van uitdroging of een zonnesteek jammer dan.
Je kunt natuurlijk 100 excuses bedenken maar je moet gewoon weten dat je fout zit als je de regels overtreedt
(Hoewel dat tegenwoordig heel rekbaar schijnt te zijn.....)
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vermoed veiligheid:: op 20 van de streep ligt het tempo meestal erg hoog, staat er veel volk langs de weg en kan het soms erg chaotisch zijn.
Bovendien als je dan net nog een bidon nodig hebt dan is er sowieso al iets mis gegaan
Bovendien als je dan net nog een bidon nodig hebt dan is er sowieso al iets mis gegaan
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind