Tour 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus Bora breekt de boel open, maar Sagan nergens te bekennen bij de sprint.
Less is bore
Uit pedaal geschoten. Maar winnen had hij toch niet gedaandaniel1975 schreef: ↑04 sep 2020 17:12 Dus Bora breekt de boel open, maar Sagan nergens te bekennen bij de sprint.
- daniel1975
- Forum-lid HC
“Nee, Wout hoeft niet in de Tourpoule want die moet vooral knechten”
Dus......... ik ga niet winnen dit jaar haha.
Dus......... ik ga niet winnen dit jaar haha.
Less is bore
Eindelijk een leuke rit, en een mooie winnaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Had ik mij daar even ingesteld op een lekker middagdutje......
TD wel lekker relaxed na afloop, benieuwd hoe de kaarten geschud zijn zondagavond.
TD wel lekker relaxed na afloop, benieuwd hoe de kaarten geschud zijn zondagavond.
Less is bore
-
- Forum-lid
Mooie koers vandaag en wat een wielrenner is die van Aert. Presentatrice van NOS Tour de France doet het erg goed, mag van mij ook de Avondetappe presenteren. Leuke spontane vrouw.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
En nog grappig, de lezerscommentaren op l'équipe. Heel veel insinuaties dat Wout Van Aert gedopeerd is, vorig jaar lazen we dat soort commentaar nooit over Alaphilippe toen hij iedereen verbaasde in de Tour. Dat was toen 'un talent exceptionel'.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe zou VDP hier nu naar kijken? Nog steeds blij met zijn keuze voor een kleine ploeg?
Zijn voormalig grootste concurrent is nu toch wel een hele grote meneer in het peloton aan het worden.
Zijn voormalig grootste concurrent is nu toch wel een hele grote meneer in het peloton aan het worden.
Less is bore
En Van Aert deed het WEER helemaal alleen maar neemt een bijzonder goede positie in voor de spurt net zoals hij bij zijn vorige overwinning en er ook helemaal alleen voorstond.Superlatieven zijn hier wel op hun plaats. En houdt zich ook aan de vooraf gemaakte afspraken binnen de ploeg (alles voor het eindklassement)
-
- Forum-lid
Van Aert deed het dus helemaal niet alleen of heb je alleen de laatste 10 meter gekeken?
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.