Garmin Edge 1030
-
- Forum-lid
doe rustig aan heb de tijd . Alvast bedankt . Heb nog een heel weekend om te proberen
-
- Forum-lid
Oké ga er mee aan de slag .
beter uitleggen dan in de video link gaat niet lukken .
Laat maar weten of het lukt. Er zijn nog andere opties om het te doen, maar dan heb je Garmin Software nodig (die ik zelf probeer te vermijden als het anders kan).
Walter
Laat maar weten of het lukt. Er zijn nog andere opties om het te doen, maar dan heb je Garmin Software nodig (die ik zelf probeer te vermijden als het anders kan).
Walter
-
- Forum-lid
@walter met een beetje geduld en normaal denken is het gelukt .
Hartstikke bedankt en nu hopen voor droog en mooi weer , voor volgend weekend als ik hem wil gebruiken . Thanx
Hartstikke bedankt en nu hopen voor droog en mooi weer , voor volgend weekend als ik hem wil gebruiken . Thanx
Hallo!
Zoals in onderwerp al vermeld... ik heb alles al uitgetest wat op internet te vinden is hierover. Maar ik krijg mijn Garmin niet verbonden met Garmin connect... zie bijlage...
Hij vindt het accessoire namelijk niet...
Bluetooth werkt op beide toestellen want via iphone instellingen kan ik wel koppelen als nodig...
Zoals in onderwerp al vermeld... ik heb alles al uitgetest wat op internet te vinden is hierover. Maar ik krijg mijn Garmin niet verbonden met Garmin connect... zie bijlage...
Bluetooth werkt op beide toestellen want via iphone instellingen kan ik wel koppelen als nodig...
Is dit al vanaf het begin? Ik had ook een 1030 met verbindingsproblemen. Deze is na contact met support retour gegaan naar de winkel.Klein schreef: ↑31 aug 2020 21:46 Hallo!
Zoals in onderwerp al vermeld... ik heb alles al uitgetest wat op internet te vinden is hierover. Maar ik krijg mijn Garmin niet verbonden met Garmin connect...BBED6686-91B2-4B55-A12F-940BE68E8543.png zie bijlage...
Klopt... Ik heb namelijk ook een Samsung Galaxy S8+, en daar kan ik probleemloos pairen met Garmin connect... Dus ik veronderstel dan dat het niet aan het toestel ligt...dickw schreef: ↑01 sep 2020 07:53Is dit al vanaf het begin? Ik had ook een 1030 met verbindingsproblemen. Deze is na contact met support retour gegaan naar de winkel.Klein schreef: ↑31 aug 2020 21:46 Hallo!
Zoals in onderwerp al vermeld... ik heb alles al uitgetest wat op internet te vinden is hierover. Maar ik krijg mijn Garmin niet verbonden met Garmin connect...BBED6686-91B2-4B55-A12F-940BE68E8543.png zie bijlage...
Wat mij de laatste weken op valt is het grote aantal hoogtemeters tijdens diverse vlakke ritten..
Niet alleen bij mij, maar ook bij andere clubleden die de Edge1030 hebben is dit het geval.
Ik heb een rit bekeken die ik al meerdere malen gefietst had de laatste weken, en de laatst gereden heeft het dubbele aantal hm’s.
De rit is vrij vlak met af en toe wat bruggen en stukjes vals plat. Normaal zit ik met een rit van 135 km op ongeveer 270hm’s. Deze is nu plots 570 hm’s geworden. Erg vreemd!
Zou dit een software matig probleem kunnen zijn Mss?
Niet alleen bij mij, maar ook bij andere clubleden die de Edge1030 hebben is dit het geval.
Ik heb een rit bekeken die ik al meerdere malen gefietst had de laatste weken, en de laatst gereden heeft het dubbele aantal hm’s.
De rit is vrij vlak met af en toe wat bruggen en stukjes vals plat. Normaal zit ik met een rit van 135 km op ongeveer 270hm’s. Deze is nu plots 570 hm’s geworden. Erg vreemd!
Zou dit een software matig probleem kunnen zijn Mss?
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc