Hallo,
Heb een leuk setje carbon wielen op het oog, Vraag me alleen af of ik voor mijn fiets met campa veloce wel remblokjes kan krijgen die geschikt zijn voor carbon..
weet iemand dit?
remblokken carbon wielen
Zeker, vrijwel alle blokjes zijn verkrijgbaar met een Campa passing. O.a. Swissstop, Reynolds en Campagnolo zelf natuurlijk.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Campagnolo BR-BO500, bestaan trouwens ook met Shimano passing, moet je hebben. Ik heb deze ook gehad en remden voor mij, ism FFWD velgen, het beste.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die campa blokken kwamen ook heel goed uit een test in een Duitse blad van al weer even geleden. Het valt mij op dat ervaringen heel wiel specifiek kunnen zijn. Goed bekend staande swiss stop blokken werkten matig en met veel geluid op mijn mavic carbon wielen en doen het weer uitstekend op mijn huidige duke baccara wielen.
De originele blokken hiervoor voldeden uitstekend bij droog weer, maar bij een onverwacht regenbuitje viel het ineens toch erg tegen. Het zijn geen heel veel voorkomende wielen, maar ik probeer het toch maar even. Iemand ervaringen met goede blokken specifiek voor Duke Baccara wielen in de regen ? .
De originele blokken hiervoor voldeden uitstekend bij droog weer, maar bij een onverwacht regenbuitje viel het ineens toch erg tegen. Het zijn geen heel veel voorkomende wielen, maar ik probeer het toch maar even. Iemand ervaringen met goede blokken specifiek voor Duke Baccara wielen in de regen ? .
-
- Forum-lid
Welke Duke Baccare wielen heb je dan?jsparie schreef: ↑14 sep 2020 11:59 Die campa blokken kwamen ook heel goed uit een test in een Duitse blad van al weer even geleden. Het valt mij op dat ervaringen heel wiel specifiek kunnen zijn. Goed bekend staande swiss stop blokken werkten matig en met veel geluid op mijn mavic carbon wielen en doen het weer uitstekend op mijn huidige duke baccara wielen.
Ik heb namelijk net de Duke Baccara SLS2 besteld.
Canyon Aeroad CF SLX 8, Cube LTD SL 29 Deore XT
- daniel1975
- Forum-lid HC
De campa blokken staan zeer goed bekend voor carbon. Ik heb zowel de campa-passing en de shimano-passing. Gaat heel goed icm Bora’s.
Less is bore
De voorloper daarvan de 3k c in 45 mm. Die zijn geoptimaliseerd voor 25 banden en ik kan in mijn frame toch geen bredere kwijt. Bevallen overigens uitstekend op het remmen in de regen na. Nu probeer ik dat te voorkomen (te veel in de regen) maar je weet nooit. Wellicht is jouw versie weer iets verbeterd?joridebont schreef: ↑15 sep 2020 19:43Welke Duke Baccare wielen heb je dan?
Ik heb namelijk net de Duke Baccara SLS2 besteld.