Tour 2020
-
- Forum-lid
Kom op Carapaz!!!
Rogla is gewoon de beste overall renner. Nergens de beste in maar overall wel de beste.
Aardige etappe gezien, althans de laatste 4 km. Daarvoor was het tamelijk saai, zoals te doen gebruikelijk in dit tijdperk. Snap niet dat ze überhaupt nog meer dan 1 col in zo';n etappe steken. Ze doen toch helemaal niks op die eerste beklimmingen.
Aardige etappe gezien, althans de laatste 4 km. Daarvoor was het tamelijk saai, zoals te doen gebruikelijk in dit tijdperk. Snap niet dat ze überhaupt nog meer dan 1 col in zo';n etappe steken. Ze doen toch helemaal niks op die eerste beklimmingen.
Dat was een geslaagde poging om je door je eigen helpers kapot te laten rijden , ja,
Of heb je misschien Landa vooruit zien rijden?
Of heb je misschien Landa vooruit zien rijden?
Laatst gewijzigd door Keezx op 16 sep 2020 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Je moet ook niet de hele etappe kijken....
Ik heb de tevee aangezet met nog een klein uurtje te gaan en zag een kansloos trio vooruit waarvan Carapaz het nog behoorlijk lang volhield...
Was nog net geen 100% verspilde tijd, dat uurtje.
Het meest interessant vond ik de beelden van de "geasfalteerde skipiste", zoals de laatste kilometers van de Col de la Loze beschreven werden in het verhaal van deze etappe.
Was nog net geen 100% verspilde tijd, dat uurtje.
Het meest interessant vond ik de beelden van de "geasfalteerde skipiste", zoals de laatste kilometers van de Col de la Loze beschreven werden in het verhaal van deze etappe.
Herhaal dit niet onnodig
Finale was mooi, man tegen man. Dan zie je hoe klein de verschillen zijn. Roglic is tot nu toe het meest constant, daarom staat ie bovenaan. Het gaat meer om hoe weinig je verliest ipv hoeveel je wint ten opzichte van elkaar.
Prachtige beelden wel, indrukwekkende col. Met de percentages in beeld nodigt het niet echt uit om hem zelf te fietsen overigens
Prachtige beelden wel, indrukwekkende col. Met de percentages in beeld nodigt het niet echt uit om hem zelf te fietsen overigens