Nils, weet je toevallig ook waar die andere twee zitten?Nils Gekopfietsen schreef: ↑12 sep 2020 21:38 Gisteren gehoord dat er in NL drie Canyon friendly fietsenmakers zijn. Vandaag eentje daarvan ( Bike Quality in Hillegom ) bezocht. Het blijkt dat de ( verende ) zadelpen van mijn Endurace jaarlijks onderhoud nodig heeft. Dat wil zeggen demonteren en goed schoonmaken. Deskundige fietsenmaker en legt gerust wat uit als hij aan het werk is!
Gelijk een reserve derailleurpatje gekocht om mee te nemen op vakantie. Ze zijn merkspecifiek dus handig om bij je te hebben in het buitenland. Lokale fietsenmakers hebben ze vaak niet liggen van zo'n internetmerk.
Derailleur pad had ik inderdaad direct al bij de fiets besteld, uit de categorie, beter mee als om verlegen
Mijn Endurace is vorige week woensdag geleverd, nu twee korte ritjes mee gedaan, gisteren de TKP toer Groningen toch nog maar op de Cube gedaan, om nou direct 310 km te doen op een nieuwe fiets
Maar verder voldoet t prima, de verende zadelpen, daar ben ik nog niet helemaal uit, ik heb het zadel nu voor mijn gevoel te ver voorover staan, maar als ik zit dan voelt t wel goed, dus het veert blijkbaar nog wel aardig.
Vanmorgen 50 km gedaan, lekker hoor!!