Is dat verplicht?Wel het logo van Etoe op de staande buis achter.
Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Wat is verplicht ? Ik had het graag op de staande buis gehad, maar dit is z’n kenmerk. Op het origineel stond het vol met sponsor namen, dus ik kan er mee leven.daniel1975 schreef: ↑17 sep 2020 20:44Is dat verplicht?Wel het logo van Etoe op de staande buis achter.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je een (voorbeeld) foto?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat tweekleurig Bikeribbon lintje wat Spykerracing post is van het type K.U.T.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Waardeloos om te wikkelen en het ziet er niet uit, je kijkt tegen dikke gerafelde naden aan. Ook de prijs is te hoog.
Dat zwarte lintje wat Rene post van Bikeribbon is wel een heel fijn lintje om te wikkelen en om vast te houden. Heeft dezelfde grip en feel als de Lizardskins.
Dat geldt ook voor dat oranje lintje van Syncros, erg fijn om te wikkelen.
De prijs van dat zwarte lintje is meer dan ok.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Waardeloos om te wikkelen en het ziet er niet uit, je kijkt tegen dikke gerafelde naden aan. Ook de prijs is te hoog.
Dat zwarte lintje wat Rene post van Bikeribbon is wel een heel fijn lintje om te wikkelen en om vast te houden. Heeft dezelfde grip en feel als de Lizardskins.
Dat geldt ook voor dat oranje lintje van Syncros, erg fijn om te wikkelen.
De prijs van dat zwarte lintje is meer dan ok.
Het frame is thuis en bijna klaar voor opbouw. Spuitwerk is prima gedaan - ik ben er zeer tevreden van. RVS Bidon wordt nagezonden dus ook dat komt goed. Er wordt eerst nog een ceramische coating aangebracht voor de opbouw om vuil en water / chemicaliën bestendiger te zijn.
-
- Forum-lid
Mooi spuitwerk! Ook gaaf dat je de geboortedata van jouw kinderen er op hebt laten zetten
Mijn Strava
Vanmiddag gestart met opbouwen - frame eerst voorzien van ceramische coating van Turtle - daarna vork gezaagd omdat ik nu iets lager zit op zadel ( -0,5cm _ en dus ook 5mm stem weg kon halen zodat ik nu slam the stem heb. )
Laatst gewijzigd door rene op 13 jan 2021 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.