Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen zit er bij Trump totaal geen plan of gedachte achter. Das wel een groot verschil.
Less is bore
Tot gisteren was het hier ook gewoon prachtig weer. Volgens mij is dit het logische gevolg van het zoveel mogelijk open gooien van de horeca en Zuid Europa om faillissementen van sectoren en landen te voorkomen.
Ik zei maanden geleden al dat het vanaf half september weer los zou gaan.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de regering dit niet zag aankomen. Het ergste is dat dit allemaal in de schoenen moet worden geschoven van bepaalde groepen.
Ik zei maanden geleden al dat het vanaf half september weer los zou gaan.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de regering dit niet zag aankomen. Het ergste is dat dit allemaal in de schoenen moet worden geschoven van bepaalde groepen.
Campagnolo Ultra Dork
Volgens mij niet, maar het zou me niets verbazen als de golfbeweging "gewoon" het gevolg is van het gedrag van een chaotisch systeem.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
[/quote]
Vergeleken met wat we aan het doen zijn met de planeet bijvoorbeeld is het allemaal maar klein bier.
[/quote]
+1
Alles en iedereen duikelt weer over elkaar heen, met de “ 2de” golf, angst angst angst...
Kijk gewoon even zelf naar het grafiekje van, In ziekenhuis opgenomen patiënten vanaf 27 februari 2020, of naar de overleden vanaf februari.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Vergeleken met wat we aan het doen zijn met de planeet bijvoorbeeld is het allemaal maar klein bier.
[/quote]
+1
Alles en iedereen duikelt weer over elkaar heen, met de “ 2de” golf, angst angst angst...
Kijk gewoon even zelf naar het grafiekje van, In ziekenhuis opgenomen patiënten vanaf 27 februari 2020, of naar de overleden vanaf februari.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Dat is niet zo heel moeilijk: andere mensen.
Of dat nu vooral op vakantie, in de kroeg, op het drukke strand of op het werk is, zegt niet zoveel. Het is vooral de combinatie die voor de opleving zorgt.
Waren het deze dingen niet, dan was er wel een andere combinatie te vinden.
We blijven toch kuddedieren. Die traditie van duizenden jaren ga je met wat halfzachte maatregelen niet veranderen. Dan moet je het echt op z'n Chinees gaan doen.
Ik vind de huidige stijgingen geen reden tot paniek. Laat de jeugd elkaar lekker opzoeken.
Het kulargument dat zij ook hun opa en oma besmetten houdt alleen stand als opa en oma zich ook niet aan de maatregelen houden of als anderhalve meter afstand houden niet werkt.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben wel nieuwgierig naar welke mensen nu in het ZH liggen?
Is dit weer de 70+ groep en mensen met overgewicht of onderliggende kwalen?
Is dit weer de 70+ groep en mensen met overgewicht of onderliggende kwalen?
Less is bore
-
- Forum-lid
Oh ja.... het dorre hout.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor de duidelijkheid: Die uitspraak komt zeker niet van mij
Less is bore