WK Imola 2020
Ik snap serieus niet dat sommigen zeggen dat Adri hier een kans zou hebben. Op een parcours van 5000 hm. No way. Ook Gert van Avermaet geef ik geen, ondanks dat hij het in Rio flikte.
Voor mij zijn de Slovenen Tammo Pogacar en Peter Roglic favoriet.
Voor mij zijn de Slovenen Tammo Pogacar en Peter Roglic favoriet.
Fuglsang zeer gevaarlijke klant. Enige nadeel is dat zijn ploeg tamelijk zwak is. Alleen Cedric Pedersen en Mario Valgren zijn grote namen, verder weinig bijzonders. Maar Jacco heeft al vaker aangetoond dat hij zich goed alleen kan redden.
Een grote naam die Mario, maar niet meer de Mario van 2018.
Hopelijk mogen Wijnand van Aert, Simon Kuss, Guillaume Bennet en consorten dit keer voor eigen rekening rijden en krijgen we geen scenario's zoals met die stoomtrein in Frankijk.
Hopelijk mogen Wijnand van Aert, Simon Kuss, Guillaume Bennet en consorten dit keer voor eigen rekening rijden en krijgen we geen scenario's zoals met die stoomtrein in Frankijk.
Gazelle Team TVM \'99
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mario 2018? Die is toch sinds 2003~2004 al niet meer wat ie ooit was?
Less is bore
Het zou kunnen dat je gelijk hebt, maar vorig jaar was de tijdrit 54 km lang, een mooie afstand. Ik denkt dat op die afstand zowel VanAert als Kung een betere tijd dan Ganna hadden kunnen neerzetten.
Het afwijken van de afstand heeft misschien te maken met de laattijdige organisatie door het afzeggen van Zwitserland.
30 km is eigenlijk een afstand voor juniores volgens uci normen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
10km meer en van Aert had goud gepakt!
Zoals Ernie eerder al opmerkte: deze rit was helemaal op het lijf geschreven van Ganna.
Italiaan in Italië die een korte relatief vlakke rit kan winnen. En dat zal wel voor iets meegespeeld hebben dit wk.
Zoals Ernie eerder al opmerkte: deze rit was helemaal op het lijf geschreven van Ganna.
Italiaan in Italië die een korte relatief vlakke rit kan winnen. En dat zal wel voor iets meegespeeld hebben dit wk.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- robbebopper
- Forum-lid HC
En gooi er twee Alpencols in, en je hebt weer een heel andere winnaar. Gooi er twintig kilometer kasseien in, en weer een andere.
Ganna is een geweldige tijdrijder, en een waardige kampioen. Die gaat in de toekomst ook langere tijdritten domineren.
Ganna is een geweldige tijdrijder, en een waardige kampioen. Die gaat in de toekomst ook langere tijdritten domineren.