Superior
-
- Forum-lid HC
Ik heb m'n maatje naar Wim de Vos gestuurd met de opmerking dat ie 25% korting gaf op Superior.
Hij nl ook gecharmeerd van de Xroad Team Issue naast zijn Canyon Ultimate, een to do it all bike.
Wim heeft 'm niet op voorraad maar gaat voor hem zoeken naar zo'n Superior met de belofte dat ie ook die 25% krijgt op die fiets.
Hij vraagt alleen "makelaarskosten".
Goed geregeld dus!
Hij nl ook gecharmeerd van de Xroad Team Issue naast zijn Canyon Ultimate, een to do it all bike.
Wim heeft 'm niet op voorraad maar gaat voor hem zoeken naar zo'n Superior met de belofte dat ie ook die 25% krijgt op die fiets.
Hij vraagt alleen "makelaarskosten".
Goed geregeld dus!
Da's knap. Ik heb de Team Issue SE in bestelling en levering is tweede week van januari, wel 2021 model? Misschien dat Vos nog een 2020 model weet te vinden?
Ik heb de fiets wel geshopt. Normaal komt de Team Issue met andere wielen en banden, maar ik steek er meteen dit setje in.
Zo komt hij af fabriek:
-
- Forum-lid HC
Maatje uit m'n fietsgroepje heeft de Superior X-road Team Issue R gekocht en staat volgende week al klaar om bereden te worden!
Hij heeft connecties bij Verwimp en zo met een mooie korting aangeschaft en supersnel geleverd via een FM!
Ander maatje had bij WdVos een opdracht voor een Superior neergelegd, maar heeft via Marktplaats een half jaar oude Stevens Super Prestige met Ultegra Di2 gekocht( is topmodel) van Sanne v Paassen voor €1000,- onder de nieuwprijs.
Fiets was maar een paar x gebruikt, leek wel nieuw.
Zo hebben we in ons groepje bijna allemaal een cyclocrosser, naast de racer en de mtb.
Kunnen we op ieder terrein uit de voeten!
Hij heeft connecties bij Verwimp en zo met een mooie korting aangeschaft en supersnel geleverd via een FM!
Ander maatje had bij WdVos een opdracht voor een Superior neergelegd, maar heeft via Marktplaats een half jaar oude Stevens Super Prestige met Ultegra Di2 gekocht( is topmodel) van Sanne v Paassen voor €1000,- onder de nieuwprijs.
Fiets was maar een paar x gebruikt, leek wel nieuw.
Zo hebben we in ons groepje bijna allemaal een cyclocrosser, naast de racer en de mtb.
Kunnen we op ieder terrein uit de voeten!
Ik ben halfweg m'n wachttijd. Nog 'maar' twee maanden...
Shhht... Don't jinx it
Ben je nou Hayes aan het teasen?