Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
WTF heeft dit nu te maken met dit topic.amclassic-fan schreef: ↑26 sep 2020 11:06 Zeuren over 75 euro per jaar terwijl je net 900 aan lak hebt uitgegeven...
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Misschien klagen om te klagen?rene schreef: ↑26 sep 2020 11:29WTF heeft dit nu te maken met dit topic.amclassic-fan schreef: ↑26 sep 2020 11:06 Zeuren over 75 euro per jaar terwijl je net 900 aan lak hebt uitgegeven...
inderdaad - ik heb het ook in een PB aan Jans gedaan : het zal mij aan m'n anus oxideren dat ik €75,- per jaar meer moet betalen, wij hebben het niet slecht. ( zoals heel veel mensen op het forum als ik alle fietsen zie )
Maar voor de grote groep die net tussen wal en schip valt, en dus geen toeslagen krijgt, maar straks wel een rekening gepresenteerd gaat krijgen zal het een erg zure appel worden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Oef, een dergelijk staaltje drogredeneren had ik van jou niet verwacht...amclassic-fan schreef: ↑26 sep 2020 11:06 Zeuren over 75 euro per jaar terwijl je net 900 aan lak hebt uitgegeven...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het moest ook niet gekker worden!Jans schreef: ↑26 sep 2020 08:54 53x11, we zijn weer op het punt dat we het niet meer eens met elkaar zijn. Ik zie helemaal geen krom redeneren. Als "de mens" zich aan wat regels zou houden, zou in mijn ogen de ellende, want die is er terdege, veel minder groot zijn.
Zijn de besmettingen die er nu zijn volgens jou niet veroorzaakt door dat grote groepen mensen die regels aan hun laars lappen?
Mijn punt is dat van de relatie tussen maatregelen en virusverspreiding maar heel weinig bekend is. Laat staan dat bekend is wat wel werkt en wat niet. Best ernstig, gezien de gigantische impact van die maatregelen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik neem voor mezelf aan dat bijeenkomsten binnen, van welke groep dan ook, flink bijdragen aan de besmettingen.
Daar mag een ieder een andere mening over hebben.
Daarnaast geloof ik weer minder dat heel veel besmettingen aan de werkplek gerelateerd zijn (slachterijen en andere van dit soort bedrijven daar gelaten). Ik ben dan wel zo achterdochtig dat ik eerder geloof dat men bij het contact onderzoek even vergeet te melden dat ze ook nog ergens anders geweest zijn.
Daar mag een ieder een andere mening over hebben.
Daarnaast geloof ik weer minder dat heel veel besmettingen aan de werkplek gerelateerd zijn (slachterijen en andere van dit soort bedrijven daar gelaten). Ik ben dan wel zo achterdochtig dat ik eerder geloof dat men bij het contact onderzoek even vergeet te melden dat ze ook nog ergens anders geweest zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bevolking ... _curve.svg
Je hoeft aan een wiskundige niet te vragen hoe deze grafiek verder gaat verlopen...
@53x11 +1
Er word uit de heup met hagel geschoten, en het maar vreemd vinden dat het draagvlak minder wordt.
Je hoeft aan een wiskundige niet te vragen hoe deze grafiek verder gaat verlopen...
@53x11 +1
Er word uit de heup met hagel geschoten, en het maar vreemd vinden dat het draagvlak minder wordt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ze mikken ook nog niet goed. Die halfslachtige kul maatregelen als 00.00 kroegdeur dicht is natuurlijk een pleister op een slagaderlijke bloeding.
Maar met een uitspraak van Rutte ben ik het hardgrondig eens: de oplossing zit niet in maatregelen maar in gedrag!
Waarom kunnen mensen nu niet een klein beetje nadenken? Of het nu studenten zijn, allochtonen, voetbalsupporters of gewoon hersenlozen; een heel klein beetje nadenken over je gedrag is toch niet teveel gevraagd?
Ik begin steeds meer te denken “ze zoeken het maar uit”. Mevr75 en mijn baan zijn in de verste verte geen risico, wij gaan er gewoon slim met de basismaatregeen om en verstandig contact met ouders en vrienden.
Het enige vervelende is dat ik straks wel meer belasting mag gaan betalen om de kosten op te vangen, de komende periode weer veel niet zal kunnen, gedoe met scholen, etc *insert middelvingsmiley*.
Maar met een uitspraak van Rutte ben ik het hardgrondig eens: de oplossing zit niet in maatregelen maar in gedrag!
Waarom kunnen mensen nu niet een klein beetje nadenken? Of het nu studenten zijn, allochtonen, voetbalsupporters of gewoon hersenlozen; een heel klein beetje nadenken over je gedrag is toch niet teveel gevraagd?
Ik begin steeds meer te denken “ze zoeken het maar uit”. Mevr75 en mijn baan zijn in de verste verte geen risico, wij gaan er gewoon slim met de basismaatregeen om en verstandig contact met ouders en vrienden.
Het enige vervelende is dat ik straks wel meer belasting mag gaan betalen om de kosten op te vangen, de komende periode weer veel niet zal kunnen, gedoe met scholen, etc *insert middelvingsmiley*.
Less is bore