WK Imola 2020
-
- Forum-lid
Dat zijn allemaal aberraties, net zoals 30 km een aberrate is (van de eigen reglementen). Ganna is toch geen junior meer.robbebopper schreef: ↑26 sep 2020 09:25 En gooi er twee Alpencols in, en je hebt weer een heel andere winnaar. Gooi er twintig kilometer kasseien in, en weer een andere.
Ganna is een geweldige tijdrijder, en een waardige kampioen. Die gaat in de toekomst ook langere tijdritten domineren.
Dit was vergelijkbaar met wat de Fransen doen met de Tour in functie van Bardet en Pinot.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alle wielerlanden zitten in de kopgroep op ruim 2 min. Hoe gaat zich dat ontvouwen straks...... (nog 57km)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, bizar snel dicht gereden.
VDB vertrokken, zien ze niet meer terug denk ik. Dit is haar parcours.
VDB vertrokken, zien ze niet meer terug denk ik. Dit is haar parcours.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van Vleuten moest even zelf beseffen dat ze niet goed genoeg is denk ik.
Less is bore
Tja, een operatie met narcose, het zou me verbaasd hebben als ze hier nog 100% zou zijn.
Evengoed viel me de concurrentie wat tegen, v. Vleuten schudt 1x aan de boom, v.d. Breggen gaat en is meteen goed weg.
Onthutsend simpel.
Evengoed viel me de concurrentie wat tegen, v. Vleuten schudt 1x aan de boom, v.d. Breggen gaat en is meteen goed weg.
Onthutsend simpel.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wanneer gaat de UCI nu echt eens iets doen aan dat sprinten? LongoB weet echt weer serieus bewust af van de lijn.
Less is bore
Elleboogje kwam er ook nog even bij. Wel lef van Annemiek om dan toch door te zetten. Zeker met haar blessure.