je kan ook "van de haas gepoept zijn". Zoek deze ook maar eens op
Geen motivatie meer
- Sweety2008
- Forum-lid
Het werkt met de Google Maps had hem vandaag eens effe mee op mijn trekkingfiets en smartphone in de rugzak en oordopjes erin.
Ghost Nivolet 6LC
wat bij mij altijd werkt is heel veel drugs gebruiken. Dan komt de motivatie vanzelf weeruninvitedguest schreef: ↑24 sep 2020 11:53Zo, we weten mekaar wel op te peppen en te steunen hier op het forum...................
- Sweety2008
- Forum-lid
wat bij mij altijd werkt is heel veel drugs gebruiken. Dan komt de motivatie vanzelf weer
[/quote]
Oh ja, vertel welke drugs zijn voor de motivatie goed.🤪
[/quote]
Oh ja, vertel welke drugs zijn voor de motivatie goed.🤪
Ghost Nivolet 6LC
Met lekker wandelen is toch ook helemaal niets mis!
De fiets eet geen brood en laat je lekker in de garage hangen.
Op dit moment is het erg mooi in de natuur om te wandelen. Minder last van de plassen en minder last van de kou.
En wie weet begint het komend voorjaar weer te kriebelen. Als je nu tegen je zin op de fiets moet stappen omdat je het leuk moet vinden van jezelf dan werkt dat ook niet.
Ook na een fikse wandeling heb je dat lekkere stuk Limburgse vlaai verdiend!!
De fiets eet geen brood en laat je lekker in de garage hangen.
Op dit moment is het erg mooi in de natuur om te wandelen. Minder last van de plassen en minder last van de kou.
En wie weet begint het komend voorjaar weer te kriebelen. Als je nu tegen je zin op de fiets moet stappen omdat je het leuk moet vinden van jezelf dan werkt dat ook niet.
Ook na een fikse wandeling heb je dat lekkere stuk Limburgse vlaai verdiend!!
Ik ken iemand die in de afgelopen 4 jaar zijn kaak, sleutelbeen en elleboog gebroken heeft en ook nog aan beide kanten middenhandsbeentjes. Allemaal door het fietsen.
Die behandeld is voor prostaatkanker, bij wie nu ook longemfyseem vastgesteld is, maar zo mogelijk nog elke dag op de fiets naar zijn werk gaat.(+25km enkel).
A: bewegen is goed, maar
B. hij kan het nog
er komt een tijd dat het misschien niet meer gaat. Dus nu : gaan!!
Hoezo gebrek aan motivatie??
Die behandeld is voor prostaatkanker, bij wie nu ook longemfyseem vastgesteld is, maar zo mogelijk nog elke dag op de fiets naar zijn werk gaat.(+25km enkel).
A: bewegen is goed, maar
B. hij kan het nog
er komt een tijd dat het misschien niet meer gaat. Dus nu : gaan!!
Hoezo gebrek aan motivatie??
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi
- Sweety2008
- Forum-lid
Woensdag krijg ik te horen wanneer ik geopereerd word aan mijn buik en dan komt sport op een heel laag pitje te staan. Denk dat het dan de komende weken alleen maar wandelen word. 🥺 Hardlopen kan ik dan ook even vergeten.
Ghost Nivolet 6LC
Als je ouder wordt of als je van alles gehad hebt dan ben je blij dat je nog kán en mag fietsen. Kijk om je heen naar al die veel te dikke mensen die amper een trap op kunnen komen.
Fit oud worden , motivatie genoeg. Gewoon lekker bewegen dus, fiets, wandel, geniet.
- daniel1975
- Forum-lid HC