WK Imola 2020
Knappe en vooral slimme overwinning. Je zag zo dat men schrik had van van Aert. En Julian speelde het spel slim. Tot spijt wie het benijdt, de trui gaat naar het verfoeide DQS.
Heb radio geluisterd.
Hoe zuur waren de druiven bij Wuyts?
Hoe zuur waren de druiven bij Wuyts?
“Primoz heeft alles gegeven”, aldus Jos bij Sporza.
Roglic kon gewoon niet beter, zie je ook in zijn 'spurt'.
De Wout is gewoon zo snel op de meet dat niemand 100% zal doorrijden met hem. Hij gaat de spurt van ver aan en rijdt iedereen uit het wiel (en dat was niet Janneke en Mieke hé)
Het is wel een verdiende winnaar (al had ik toch liever WvA zien winnen)
De Wout is gewoon zo snel op de meet dat niemand 100% zal doorrijden met hem. Hij gaat de spurt van ver aan en rijdt iedereen uit het wiel (en dat was niet Janneke en Mieke hé)
Het is wel een verdiende winnaar (al had ik toch liever WvA zien winnen)
Was alweer een tijdje terug dat ik op de Belg naar de koers had gekeken.
Fascinerend te zien/horen hoe P. Roglic daar als zondebok wordt weggezet cq. hoe de 2e plek van WvA aan zijn onwil wordt gewijt. Enig chauvisme ala, maar vond dit toch een publieke omroep onwaardig.
Fascinerend te zien/horen hoe P. Roglic daar als zondebok wordt weggezet cq. hoe de 2e plek van WvA aan zijn onwil wordt gewijt. Enig chauvisme ala, maar vond dit toch een publieke omroep onwaardig.
Gazelle Team TVM \'99
Als Roglic een definitie nodig heeft van "alles geven voor iemand" dan moet hij de videos eens bekijken van de tour waar Wout de kop doet op z'n laatste berg. Dat is rijden tot het zwart wordt voor de ogen en dan parkeren. Dat is "alles geven".
Of Roglic dat moet doen voor VanAert dat is een andere zaak, dat moet hij zelf weten. Voor mij is dat een zaak van reciprociteit.