WK Imola 2020
okee, roglic kon niet beter, laat van Aert dat dan ook volgend jaar in de tour wat sneller zeggen. Twee of 3 keer eens wat overnemen, al moet je dan de laatste km lossen, wetende dat je toch niet zelf kunt winnen en ipv iemand een steuntje te geven die zich de weken kapot gereden en zijn kansen op ritzeges verkwanseld heeft voor jou, is dat zo abnormaal?
En heeft niks met chauvinisme te maken want ik vind alaphilippe een meer dan verdiende werelkampioen.
En heeft niks met chauvinisme te maken want ik vind alaphilippe een meer dan verdiende werelkampioen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Dit begrijp ik dus niet. Met Alaphilippe alleen weg kan je dus ten hoogste derde worden in jouw logica. Als je meewerkt kan je tweede worden. Het is bijgevolg een onlogische redenering om niet mee te werken.
Uiteraard is Alaphilippe een verdiende winnaar, gewoon beste man in koers.
Mee eens, ik denk dat het bij VanAert stilletjes aan begint te dagen dat hij voor dat nutteloos werk in de Tour een prijs gaat betalen. Ik vrees dat hij de komende weken in de klassiekers ook regelmatig dat beetje tekort gaat komen en tweede of derde worden. Hopelijk leert hij ervan.fiedoo schreef: ↑27 sep 2020 18:20 okee, roglic kon niet beter, laat van Aert dat dan ook volgend jaar in de tour wat sneller zeggen. Twee of 3 keer eens wat overnemen, al moet je dan de laatste km lossen, wetende dat je toch niet zelf kunt winnen en ipv iemand een steuntje te geven die zich de weken kapot gereden en zijn kansen op ritzeges verkwanseld heeft voor jou, is dat zo abnormaal?
Hirschi en Fugelsang willen misschien nog wel rijden voor plek 2, maar Kwiatkowski heeft al een wereldtitel. Zal hem boeien zo`n medaille, het gaat om plek 1. De meeste sportmensen willen winnen, niet 2e of 3e worden.lugosi schreef: ↑27 sep 2020 18:22Dit begrijp ik dus niet. Met Alaphilippe alleen weg kan je dus ten hoogste derde worden in jouw logica. Als je meewerkt kan je tweede worden. Het is bijgevolg een onlogische redenering om niet mee te werken.
Uiteraard is Alaphilippe een verdiende winnaar, gewoon beste man in koers.
Plus dat dat het spel van de koers is natuurlijk. Het hoort erbij.
Misschien moeten we het even breder bekijken dan WvA vs Roglic en de voorgeschiedenis in de Tour, maar gewoon 2 ploegmaats die nu voor een verschillend land reden.
Zou het dan zo onlogisch zijn dat er vanuit iedere ploeg wordt aangegeven om in dit soort scenario's 'samen te werken' ? Uiteindelijk denk ik dat iedere ploeg toch gewoon de wereldkampioen wil hebben, ongeacht van welk land die afkomstig is.
Zou het dan zo onlogisch zijn dat er vanuit iedere ploeg wordt aangegeven om in dit soort scenario's 'samen te werken' ? Uiteindelijk denk ik dat iedere ploeg toch gewoon de wereldkampioen wil hebben, ongeacht van welk land die afkomstig is.
-
- Forum-lid HC
Mooie winnaar en goed gereden. Wel een smetje van die Hirschi zeg, op kop komen en je benen stil houden, dan wil je gewoon niet meer winnen.
Wout van Aert kon deze rit niet (meer) winnen. Alle kanshebbers wouden niet met hem naar de finish en alleen kon hij het verschil niet maken (niemand zou hem laten rijden).
Ook een goede Tom gezien! Miste alleen de beslissende slag.
Wout van Aert kon deze rit niet (meer) winnen. Alle kanshebbers wouden niet met hem naar de finish en alleen kon hij het verschil niet maken (niemand zou hem laten rijden).
Ook een goede Tom gezien! Miste alleen de beslissende slag.
Dat iedereen wil winnen begrijp ik. Dat je liever 3e dan 2e wordt begrijp ik niet. Ik vind het onlogisch.el_loco schreef: ↑27 sep 2020 18:32
Hirschi en Fugelsang willen misschien nog wel rijden voor plek 2, maar Kwiatkowski heeft al een wereldtitel. Zal hem boeien zo`n medaille, het gaat om plek 1. De meeste sportmensen willen winnen, niet 2e of 3e worden.
Plus dat dat het spel van de koers is natuurlijk. Het hoort erbij.
Wat bedoel je precies met 'het spel van de koers'.
-
- Forum-lid
De gekke bekken trekkende adhd’er in de regenboog trui. Sorry maar heb helemaal niets met die Fransoos. Jammer dat Van Aert niet sterk genoeg was vandaag.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Volgens mij heeft Tom dit gedaan met zijn laatste krachten en mijn gevoel zegt mij dat hij dat deed voor Wout (ben er eigenlijk wel zeker van).Heel Belgie staat natuurlijk op zijn achterste poten door de houding van Roglic, met mondjesmaat je beurt doen en al eens overslaan. Als hij echt iets voor Wout wilde terugdoen dan was hij nooit in dit groepje aan de streep gekomen. Opmerkelijk was ook als Wout aan de leiding kwam er telkens 3à4 seconden van de voorsprong van Julian verloren gingen (elke keer) maar aangezien ik ook een fan van Julian kan ik hier best vrede mee nemen.Ook al knaagt het wel wat.