Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
Keezx
- Forum-lid HC
Keezx
28 sep 2020 22:46
Sulla schreef: ↑28 sep 2020 22:27
CUT
Hier in Den Haag is er iig een belachelijk verschil tussen de wijken op zand en die op veen. Huisarts hier bevestigde ook dat het zich erg concentreert bij bepaalde gemeenschappen, en noemde offerfeest als een grotere catalist dan de zomervakantie
Zand en veen staat voor rijk en arm of omgekeerd?
Zegt mij absoluut niets.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
Sulla
- Forum-lid
Sulla
29 sep 2020 06:25
Keezx schreef: ↑28 sep 2020 22:46
CUT
Hier in Den Haag is er iig een belachelijk verschil tussen de wijken op zand en die op veen. Huisarts hier bevestigde ook dat het zich erg concentreert bij bepaalde gemeenschappen, en noemde offerfeest als een grotere catalist dan de zomervakantie
Zegt mij absoluut niets.
https://www.ad.nl/den-haag/zelfs-corona ... ~a85fb918/
-
rikkert
- Forum-lid
rikkert
29 sep 2020 07:35
Keezx schreef: ↑28 sep 2020 22:46
CUT
Zegt mij absoluut niets.
Rijke deel van DH is het zand, arme deel het veen...ik vermoed historisch bepaald doordat het op zand beter en dus duurder wonen is dan op veen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
29 sep 2020 09:51
Gaaap...... als mensen al niet eens kenbaar willen maken wie er achter zo'n initiatief zit ben ik er al snel klaar mee en is de boel niet op waarde in te schatten.
Less is bore
-
thestudent
- Forum-lid HC
thestudent
29 sep 2020 09:58
Dat stuk is zo slecht nog niet hoor. De correlatie tussen positieve testuitslagen en de ziekenhuisopnames en doden is totaal zoek. En de gevolgen van maatregelen zorgen indirect voor doden door uitgestelde zorg en psychosociale effecten. Dus het punt dat de maatregelen doden voorkomen is volstrekt onduidelijk en niet gefundeerd.
Maar goed het is makkelijk om iedereen die kritiek heeft uit te maken voor gekkie.
En iedereen die gewoon een biertje drinkt met vrienden voor asocialen. Zelfs door onze premier.
Ik vraag me werkelijk af waar de regering het draagvlak denkt te vinden, wanneer ze zulte uitspraken doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
29 sep 2020 10:06
thestudent schreef: ↑29 sep 2020 09:58
Dat stuk is zo slecht nog niet hoor. De correlatie tussen positieve testuitslagen en de ziekenhuisopnames en doden is totaal zoek. En de gevolgen van maatregelen zorgen indirect voor doden door uitgestelde zorg en psychosociale effecten. Dus het punt dat de maatregelen doden voorkomen is volstrekt onduidelijk en niet gefundeerd.
Maar goed het is makkelijk om iedereen die kritiek heeft uit te maken voor gekkie.
En iedereen die gewoon een biertje drinkt met vrienden voor asocialen. Zelfs door onze premier.
Ik vraag me werkelijk af waar de regering het draagvlak denkt te vinden, wanneer ze zulte uitspraken doen.
Dat framen is tenenkrommend inderdaad. Schandalig vind ik zelfs. Zowel door media (die liefst elke criticus als virusgekkie wegzet, maar lang zo kritisch niet is als iemand een beleidsgezinde mening vertoont) als door de regering (die de schuld van de virusverspreiding het liefst in de schoenen van "de burger" wil schuiven)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
29 sep 2020 10:12
Ik luister vast naar andere programma's, maar ik hoor juist dat ook gewone burgers vinden dat de regels nog niet ver genoeg gaan.
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
29 sep 2020 10:26
Daarmee onderschrijf je toch juist mijn punt?
Mooi citaat dat, toegegeven, een beetje uit zijn verband is getrokken, maar de lading aardig dekt voor alle bange mensen in de samenleving:
Benjamin Franklin schreef:"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
Laatst gewijzigd door
53x11 op 29 sep 2020 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
29 sep 2020 10:32
daniel1975 schreef: ↑29 sep 2020 09:51
Gaaap...... als mensen al niet eens kenbaar willen maken wie er achter zo'n initiatief zit ben ik er al snel klaar mee en is de boel niet op waarde in te schatten.
Ik zet ze zeker niet weg als gekkies, maar ik heb een hekel aan initiatieven waarbij de mensen achter de schermen zich niet kenbaar maken,
Doe het gewoon met open vizier, maakt je boodschap veel krachtiger.
Less is bore
-
mao
- Forum-lid HC
mao
29 sep 2020 12:53
[/quote]
Ik zet ze zeker niet weg als gekkies, maar ik heb een hekel aan initiatieven waarbij de mensen achter de schermen zich niet kenbaar maken,
Doe het gewoon met open vizier, maakt je boodschap veel krachtiger.
[/quote]
Het word in ieder geval wel ondersteund door de volgende artsen en wetenschappers, welke ook bereid zijn aan dit debat deel te nemen:
Dr. Pieter Borger (moleculaire genetica)
Prof. Dr. Ira Helsloot (hoogleraar besturen van veiligheid)
Prof. Dr. Michaela Schippers (hoogleraar gedrag & performance management)
Dr. Martin Voerknecht (huisarts)
Dr. Evelien Peeters (internist-endocrinoloog)
Drs. Hannah Visser (internist-infectioloog)
Dr. Marcel Toth (psychiater)
Drs. Mario Ortiz Buijsse (biochemicus)
-
Enzzo
- Forum-lid HC
Enzzo
29 sep 2020 13:50
Je zou voor de grap die “artsen en wetenschappers” eens moeten opzoeken/Googelen. Zit toch echt wat dubieus volk tussen...
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind