Ik kom net terug van een weekje werk/ vakantie in het zuiden van Frankrijk. Nu heb ik daar een drietal dagen me kunnen uitleven op een MTB in de uitlopers van de Pyreneeën.. In de buurt van Narbonne, als iemand dat wat zegt. En ik kan niet anders zeggen dan, DAMN wat is dat leuk!!
Nu zit ik weer thuis en zit ik me een beetje te bedenken dat het wel heel leuk zou zijn om dat hier ook te kunnen doen... probleem is volgens mij alleen dat ik in Amsterdam woon..
Weet iemand of het mogelijk is om in de buurt van Amsterdam een beetje leuke "off road" te kunnen fietsen, zonder dat het heel snel saai wordt (zoveelste rondje om de zelfde kerk)
voor het eerst gemtbt
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zijn ook mountainbike-routes te vinden in Amsterdam, Lage Vuursche en Schoorl.
Sterker nog heel Nederland ligt vol met routes!
....als je het echt leuk vind is afstand natuurlijk geen issue
Sterker nog heel Nederland ligt vol met routes!
....als je het echt leuk vind is afstand natuurlijk geen issue
-
- Forum-lid
Hey bedankt voor de reacties, ik zal eens kijken of ik het de moeite waad vind om daarvoor een MTB aan te schaffen..
@klaas, op zich ben ik het met je eens, maar het moet natuurlijk wel behapbaar blijven.. Ik heb geen auto en een redelijk drukke baan.. dus ff dr op uit is niet altijd even makkelijk. Als het dan in de buurt kan, dan scheelt dat wel..
@klaas, op zich ben ik het met je eens, maar het moet natuurlijk wel behapbaar blijven.. Ik heb geen auto en een redelijk drukke baan.. dus ff dr op uit is niet altijd even makkelijk. Als het dan in de buurt kan, dan scheelt dat wel..
Kijk eens op www.mtbroutes.nl daar staan zo ongeveer alle routes van NL.
Neem niet alle reacties van iedereen die erbij staan serieus.
Want het is toch altijd verschillend en ligt natuurlijk aan de omstandigheden e.d
Sommige reacties zijn al oud bijv.
Neem niet alle reacties van iedereen die erbij staan serieus.
Want het is toch altijd verschillend en ligt natuurlijk aan de omstandigheden e.d
Sommige reacties zijn al oud bijv.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
http://www.singletracks.nl/
Wellicht overlappend met de link van timbo, maar ook een leuke site.
Wellicht overlappend met de link van timbo, maar ook een leuke site.
mtblelystad.nl
er ligt een prachtige vaste route in lelystad, op de site is alles over deze route te vinden
er ligt een prachtige vaste route in lelystad, op de site is alles over deze route te vinden
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;