Mavic velgen
Maten van die velg; race, mtb enz, leeftijd?, ook goede indicatie?? Bij Equipe gaan geen bellen rinkelen.... Maar ook niet bij google, dus is dit wel de juiste naam? In principe zijn (bijna) alle velgen te vervangen, door een andere velg, resp. wiel.
Moet het persé Mavic zijn?
Niet aan beginnen, is economisch total loss.
Google stuk? Ik kom uit bij Mavic Ksyrium equipe.klimmer schreef: ↑30 sep 2020 23:41 Maten van die velg; race, mtb enz, leeftijd?, ook goede indicatie?? Bij Equipe gaan geen bellen rinkelen.... Maar ook niet bij google, dus is dit wel de juiste naam? In principe zijn (bijna) alle velgen te vervangen, door een andere velg, resp. wiel.
Mavic Ksyrium is niet Mavic Equipe
Is je voorwiel of je achterwiel kaduuk? Als het je voorwiel is: op Marktplaats.nl zijn flink wat losse voorwielen te vinden!
Een losse velg bestellen via de dealer en om je oude naaf laten spaken is economisch inderdaad niet rendabel, zeker bij een relatief budget wielsetje (neem aan dat het om de Ksyrium Equipe gaat)
Een losse velg bestellen via de dealer en om je oude naaf laten spaken is economisch inderdaad niet rendabel, zeker bij een relatief budget wielsetje (neem aan dat het om de Ksyrium Equipe gaat)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
het is inderdaad Ksyrium Equipe achterwiel , ik zal eens op marktplaats en 2e hands.be kijken naar een bijpassend wieltje equipe, elite of zelfs Aksium, het is inderdaad een budgetwieltje maar wel een heel goed stelletje wielen om de winter door te komen, en ik had wel al gezocht op Mavic Ksyrium Equipe maar toch geen pasklare oplossing gevonden.
Jaren terug op Marktplaats een 2ehands setje Mavic wielen op de kop getikt voor € 40 en daarvan de beste velg gebruikt om die gescheurde Mavic velg van mij om te spaken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless