Wielerseizoen 2020
-
- Forum-lid HC
Ala geklopt omdat ie te vroeg juicht?!?
Mooie koers, maar jammer dat Alaphillipe zo een dwaas manoevre maakt.
-
- Forum-lid HC
Hahaha, ja dus!
Dit is toch wel een heerlijke overwinning hoor. Eindelijk eens een keer dat irritante gedrag van Ala afgestraft!
Dit is toch wel een heerlijke overwinning hoor. Eindelijk eens een keer dat irritante gedrag van Ala afgestraft!
Hahaha , Roglic wint met een jump terwijl Alaphilippe de buit al binnen dacht te hebben.
En Alaphilippe had uberhaupt gediskwalificeerd moeten worden voor die kwak naar Hirschi.
Super weekend wielrennen kijken zeg. Gisteren van der Poel met een huzarenstukje en nu dit.
En Alaphilippe had uberhaupt gediskwalificeerd moeten worden voor die kwak naar Hirschi.
Super weekend wielrennen kijken zeg. Gisteren van der Poel met een huzarenstukje en nu dit.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Wat een smerig sprintje van Alaphilippe.
Omdat die fransman niet op zijn lijn blijft verliest Hirschi LBL.
Gelukkig wordt hij op de lijn nog door Roglic geklopt.
Omdat die fransman niet op zijn lijn blijft verliest Hirschi LBL.
Gelukkig wordt hij op de lijn nog door Roglic geklopt.
Laatst gewijzigd door Kiekeboe op 04 okt 2020 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Aiaiai. Wat een lelijk einde van zo’n prachtige race. Hirschi en Pogacar ernstig gehinderd door de onbegrijpelijke beweging van Alaphilippe. Man man!
Gelukkig kan Roglic profiteren en niet gestolen hoor alleen had ik graag die andere twee vol mee zien sprinten!
Jammer dat Alaphilippe die beweging moet maken. Ik had het hem zeker gegund om te winnen.
Gelukkig kan Roglic profiteren en niet gestolen hoor alleen had ik graag die andere twee vol mee zien sprinten!
Jammer dat Alaphilippe die beweging moet maken. Ik had het hem zeker gegund om te winnen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja het zou eigenlijk tussen Pogacar Hirschi en Roglic moeten zijn gegaan. Waarbij ik Hirschi de meeste kans gaf.....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind