Ik speel effe advocaat van de duivel ...Santhos schreef: ↑05 okt 2020 10:39 Blackbuck 2020:
Het stuur gaat waarschijnlijk nog wat omlaag. Gozer van hun bikefit raadde me aan om eerst even een paar maanden zo te fietsen (en te wennen) en daarna weer even bij hun langs om hoogte van stuur definitief te bepalen.
Vandaar ook dat die 'knop' er nog op zit (die zagen ze af zodra stuur verlaagd is).
Ik ben dus die gozer van de bikefit ... Ik heb eerst effe gekeke wat we nog op voorraad hadde - en dat lijstje in mijn hoof geprent. Nu kwam daar iemand binnuh , met de euro biljetten die nog net niet uit z'n zak flikkerde...
Ik heb de man op een test fiets gezet en effe gemeld dat er nog wat geschoven kan worduh. Ik heb hem daarna de fiets laten zien die we op voorraad hadde. Het was deze kleur of anders knalrood..hehe. Nou die meneer was gelijk verliefd op deze kleur en tsja , toen kon ik niet meer zegguh dat deze fiets hem niet zou passen.
Maar ja , m'n baas gaf een knipoog - en mijn bonus is er natuurlijk wel van afhankeluk dat ik fietsen verkoop hehe... Nu hebben we standaard nog wat spacers onder de stuurpen ( lijk gvd wel een bijlmerflat ... zo lelijk ) , en het zadel hebben we zo erop gezet dat de klant toch het idee had dat ik het snaptuh. Hij zat er prima op zei hij ...en ja die €€ moesten toch zn zak uit.
Kijk dat ik er geen K^T van snap dat zien jullie wel. Ik had de beste man gewoon een andere fiets moeten laten kopen. Iets met een langere balhoofdbuis en een iets kortere bovenbuis. Misschien zelfs iets op maat als de man moeilijkuh maten had.
Maar ja die bonus hè.....