Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40169
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
En iedereen gaat weer in de gewichtswedloop. De marketing jongens en meisjes hebben toch veel mensen weer aardig voor de gek kunnen houden de afgelopen paar jaar.
Geschroefde brackets komen terug, <7kg fietsen; nog even en velg remmen worden als dé storingsvrije oplossing in de markt gezet....
Geschroefde brackets komen terug, <7kg fietsen; nog even en velg remmen worden als dé storingsvrije oplossing in de markt gezet....
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40169
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
En mag ik hem ook gewoon niet mooi vinden?
Dat veel liever een SL7 hoor.
Dat veel liever een SL7 hoor.
Less is bore
- borgmonster
- Forum-lid
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29
Mooi! Ziet eruit als een stalen frame (nou ja, misschien nog meer een beetje aluminium-achtig).raven14 schreef: ↑08 okt 2020 19:09 Van het bedrijf met de slogan 'Aero is Everything' ... de Venge gaat eruit, maar er staat een ander modelleke klaar
https://www.specialized.com/be/en/aethos
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ze hebben hun verhaal weer goed op orde en ja, ik vind het een geweldig mooie fiets, lekker basic, strak en geen schreeuwerige logo's. Wel flink aan de prijs, vooral de topmodellen maar dan kun je wel zeggen dat je een UCI-illegale fiets rijdt... Dit gaat er voor mij, in ieder geval voorlopig, niet komen want de schuur staat al vol. Wachten nu waar de concurrentie mee gaat komen want Specialized is weer eens trendsetter (behoudens enkele extreem lichtgewicht fietsen een paar jaar geleden waar amper mee te rijden viel). Aero is uit en terug naar minder gewicht nu ook met schijven? Ik ben benieuwd.... Voorlopig rij ik verder op mijn Propel en mijn non-aero-Wilier Montegrappa )
Sensa cyclecross
Amendaniel1975 schreef: ↑08 okt 2020 22:17 En mag ik hem ook gewoon niet mooi vinden?
Dat veel liever een SL7 hoor.
Het lijkt op een Tarmac van enkele jaren terug - en als je niet elke dag de Galibier over moet heb je meer aan aero elementen dan lichtgewicht. In the end spreken we over 1,1kg verschil, als je 's morgens een lichter ontbijtje neemt, is dat ook weer opgelost .TL@ schreef: ↑09 okt 2020 07:16Amendaniel1975 schreef: ↑08 okt 2020 22:17 En mag ik hem ook gewoon niet mooi vinden?
Dat veel liever een SL7 hoor.
En afdalen doe ik toch liever op een iets zwaarder model, dat verschil voel je namelijk snel. Zo een lichte fiets lijkt soms vanonder je weg geblazen te worden.