Gravel-racers
Nou, de kogel is door de kerk. Na het rijden van vele rondjes toch voor de XL gegaan. En dat kwam vooral omdat de kortere reach van de L tot een voor mij minder fijne zithouding leidde. Puur gebaseerd op koele cijfers zou de L mij beter moeten passen, maar de XL reed eenvoudigweg prettiger. Natuurlijk daardoor een kortere uitstekende zadelpen en verplaatste spacers. Ik zal dus ongetwijfeld de nodige hoon over mij heen krijgen van de modepolitie. Maar uiteindelijk gaat het erom dat ik lekker op de fiets zit.
Stuurlint moet nog gemonteerd worden en banden worden vervangen door Schwalbe G-One Allround 40-622. Vermoedelijk woensdag kan ik hem ophalen. Ben blij.
Vanavond me ook maar inschrijven voor de eerste graveltocht(en).
Stuurlint moet nog gemonteerd worden en banden worden vervangen door Schwalbe G-One Allround 40-622. Vermoedelijk woensdag kan ik hem ophalen. Ben blij.
Vanavond me ook maar inschrijven voor de eerste graveltocht(en).
Orbea Orca M30iLTD PWR 2024
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Gefeliciteerd! (En hulde als je op dit moment nog een gravelbike naar je zin vindt!)
Veel lol én veilige kilometers gewenst
Veel lol én veilige kilometers gewenst
Tochten kun je sowieso vergeten de komende tijd....
Er is nog een beperkt aantal tochten waar het aantal deelnemers zeer beperkt is en waar met verschillende starttijden wordt gereden. Maar agree: grote kans dat die niet doorgaan. En dat gezegd hebbende: je moet het ook maar willen in deze tijden.
Stay safe and healthy
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Welke dan?Soepkop schreef: ↑10 okt 2020 16:29Er is nog een beperkt aantal tochten waar het aantal deelnemers zeer beperkt is en waar met verschillende starttijden wordt gereden. Maar agree: grote kans dat die niet doorgaan. En dat gezegd hebbende: je moet het ook maar willen in deze tijden.
Stay safe and healthy
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
3 tientjes inschrijfgeld
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.