Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
Dit is ook wat ze mij verteld hebben. Maar of het waar is.....
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Shimano XT12 atb groepsets of upgrade sets zijn ook amper verkrijgbaar. Volgens mij heeft Shimano een giga productie achterstand.
Less is bore
Herstellen van de val kan ik op de mtb. Toch ben ik sip als ik iedereen met mooi weer op de weg voorbij zie rijden.
Ze gaan niet zomaar de productie stil leggen. Dat kost sowieso geld.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
- Forum-lid
Hier ook lang wachten tot week 12 voorlopig op een tcr pro disc 2.
Mijn eigen tcr heel goed kunnen verkopen en dus toch de beslissing genomen een tijdje zonder te zitten.
Mijn eigen tcr heel goed kunnen verkopen en dus toch de beslissing genomen een tijdje zonder te zitten.
-
- Forum-lid HC
Shimano had voor de corona al jaren leveringsproblemen en was vaak de reden dat fietsen later kwamen. Zeker de Ultegra Di2 (disc) heeft hier last van gehad.
Met de Corona er bovenop en extra vraag is het klaar. Daarnaast worden vrijwel alle midrange fietsen met shimano uitgerust. Force komt een beetje in nu maar campa zie je nergens op een uitzondering na.
@raiju, ga je toch op de MTB op de weg, dat maakt toch ook niet uit. rij je een beurtje minder op kop
Met de Corona er bovenop en extra vraag is het klaar. Daarnaast worden vrijwel alle midrange fietsen met shimano uitgerust. Force komt een beetje in nu maar campa zie je nergens op een uitzondering na.
@raiju, ga je toch op de MTB op de weg, dat maakt toch ook niet uit. rij je een beurtje minder op kop
Helemaal zonder sportfiets voor bijna een half jaar? Dat zou alles behalve mijn keuze zijn.sensawielerfan schreef: ↑13 okt 2020 08:25 Hier ook lang wachten tot week 12 voorlopig op een tcr pro disc 2.
-
- Forum-lid
Een Oltre xr3 met Di2 en disk uiteraard in de kleur celeste.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Top, nu al benieuwd naar de foto's.El Pistolero schreef: ↑13 okt 2020 17:43Een Oltre xr3 met Di2 en disk uiteraard in de kleur celeste.
Standaard hoepels?