Belgie inderdaad. Wat vriendinnen betreft gaat het dan ook meestal over voetballers en dat kunnen dan wel eens BV's (bekende Vlamingen) worden nadat ze uitgenodigd worden in diverse tv programma's.ypuh schreef: ↑15 okt 2020 22:31 @svenvs met 'hier' bedoel je Belgie? In Nederland heb ik geen idee wat de meeste sporters privé doen. Met voetballers lees je af en toe nog iets over een knappe vriendin, maar veel meer dan een naam staat er dan niet bij.
Wielrenners wordt buiten TJV en de Tour sowieso geen aandacht aan besteed. MvdP lichten ze nog wel een keertje uit als hij wint
Het valt me wel regelmatig op als ik met vrienden of collega's praat dat ik nooit op de hoogte ben van dat soort nieuwtjes, maar dat is dan vooral omdat zulke zaken me niet interesseren.
Even terug on topic, vandaag was Adrie van der Poel te gast bij Vive le vélo en dan valt het wel op met hoeveel respect hij over Wout praat. Hij gaf ook wel aan dat Wout zeker geen vriend is van hun (Adrie en Mathieu) maar dat is uiteraard ook nergens voor nodig.
Mathieu werd overigens als winnaar getipt door de 3 gasten (Allan Peiper, Eddy Planckaert, Adrie), die laatste kon natuurlijk niet anders
Ook de voorbije dagen werd Mathieu vaak als winnaar getipt, veel meer dan Wout.
Zelf denk ik dat het geen van beide wordt, maar dat maakt de Ronde meestal net zo mooi.